  • Data: 2004-03-11 21:09:45
    Temat: Re: Nielegalna sieć
    Od: futszaK <t...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 11 Mar 2004 14:58:44 +0100, "Serwiz" <t...@o...pl>
    wrote:

    >Z każdym z abonentów?
    >Temat jest dla mnie interesujący zważywszy że są takie kwestie jak:
    >1. Wykup łącza (dostęp do internetu) - aby było legalne to co najmniej DSL
    >TP,

    sprawa legalnosci udostepnienia SDI na ktore umowa byla podpisana
    jeszcze przed wejsciem w zycie nowego leguraminu jest problematyczna

    >2. Legalizacja działalności (prowadzenie usług telekomunikacyjnych -
    >transmisja danych oraz dostęp do internetu) a tym samym zgłoszenie do URTiP,

    to są grosze

    >3. Przyjmowanie wpłat od więcej niż jednego abonenta (jeśli kasa z rączki do
    >rączki to już wyskakuje kwestia kasy fiskalnej),

    a do czegos takiego jak wpłata na konto trudno jest kogokolwiek
    przekonac

    >4. Załatwianie pozwoleń na ewentualne prowadzenie kabli.

    Polska przewieszkami stoi :P

    futszaK
    598339018 601061867
    Telefon to wynalazek SZATANA !!!