    From: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nielegalna sieć
    Date: 10 Mar 2004 12:28:32 GMT
    Sender: r...@p...onet.pl@rafal.joint.eu.org

    hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl news:c2n0t6$h32$1@atlantis.news.tpi.pl

    > A nie tak dawno w wątku "a jednak" oburzałeś się, że cyt "Ciekawe, ze na
    > grupie Prawo sie broni zlodzieji":-) Czym się rózni czerpanie zysku z
    > posiadania nielegalnego oprogramowania od czerpania zysku z posiadania
    > nielegalnej sieci? :-)

    Jak zrozumialem chodzi o siec ktora oni sobie sami wybudowali od zera
    (oczywiscie nie kradna ani np. kabli, switchy, anie uzywajac nielegalnego
    oprogramowania).

    Np na moim osiedlu istnieje wspaniala siec (4 MBit, 256 IP) zbudowana "w
    czynie spolecznym" przez grupe zapalencow. Ceny za abonament sa od 10pln na
    miesiac(!) do 75/mc (za wlasne publiczne stale IP i transfery zedu do 256-
    512 kbit). Tymczasem pewna osoba probowala nam wprowadzic monopol i chciala
    nakazac usuniecie sieci (zbudowanej przez i za zgoda mieszkancow osiedla)
    aby wprowadzic tam swoja siec (z stawkami wielokrotnie wyzszymi).

    Dziekuje, monopol TPSA mi wystarcza. Tutaj chodzilo o lobbing (wlascicielem
    tej konkurencyjnej sieci, ktorej oczywiscie nikt nie chcial bo miala ceny
    jak chello a byla w jakosci SDI dzielonego na nascie osob) byl jakis
    szwagier/wujek/czy inny kuzyn jednego z czlonkow rady osiedlowej.

    Moze i taka sytuacja opisuje tutaj - co wlasciwie przeskadza ci jakas siec?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"