  • Data: 2021-08-13 10:05:13
    Temat: Re: Niekonsekwencje
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-08-13, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Nie. nieumyślnego spowodowania śmierci. Zabójstwo z zamiarem
    > ewentualnym, to jest trochę coś innego.

    No mógł chcieć go wystraszyć tak by ten wjechał w bijących się (bo chciał
    np. narobić mu kłopotów). Niekoniecznie chciał aby ktoś zginął, ale musiał
    się liczyć, że takie coś może nastąpić.

    > Przy nieumyślnym spowodowaniu śmierci wystarczy wykazać, że wystarczy,
    > że mógł przewidzieć i się na to godził. Przy czym sam nie wiem, czy to
    > właściwy kierunek. Po prostu propozycja dyskusji. Bo moim zdaniem zarzut
    > zabójstwa postawiony kierowcy nie ma za bardzo szans na utrzymanie się.

    Ale rozumiesz o co mi tu chodzi? Jeśli to był też w sumie taki odruch, to
    nie ma czasu na jakieś przewidywania. Natrąbił na nich, jeden się wkurzył
    i próbował mu dać w odruchu w pie..ol, a na przeszkodzie stały drzwi.

    --
    Marcin