  • Data: 2021-08-15 23:56:51
    Temat: Re: Niekonsekwencje
    Od: PiotRek <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.08.2021 o 13:34, Animka pisze:

    > Tak samo jak straż policja też jest na wezwanie. Nr.112, Nr.997.
    >
    > [ciach wykaz numerów alarmowych]
    Czy ja gdzieś napisałem, że policja nie jest na wezwania??? Zacznij
    czytać ze zrozumieniem, kobieto!

    Chodziło mi o to, że załogi policji nie przesiadują na komisariacie w
    oczekiwaniu na ewentualne wezwanie. One patrolują miasto i przyjeżdżają
    na wezwanie po zgłoszeniu im (drogą radiową) przez dyżurnego, że w
    konkretnym miejscu są potrzebne.

    --
    P.