  • Data: 2021-08-04 15:35:17
    Temat: Re: Niekonsekwencje
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Widziałeś ten film?
    > https://youtu.be/adqKHtd6eN8
    > On ja pociągnął pod autobusem, czy jak?

    Ten filmik nie przedstawia do końca przebiegu zdarzenia. Z tego, co się
    dowiedziałem, to na tym filmie nie widać, że część grupy próbuje
    sforsować prawe przednie drzwi autobusu, by pobić kierowcę za to, że
    zatrąbił na bijących się na ulicy. Kierowca uciekał przed linczem.
    Dlatego nie zatrzymywał się widząc biegnących za nim - nadal uciekał.

    Sąd musi ocenić, na ile miał prawo wjechać w tym celu w ludzi, ale to
    trochę inaczej wygląda, niż rozganianie nastolatków szarżą autobusu.

    --
    Robert Tomasik