    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niekompletny towar z Allegro
    From: PiteR <e...@f...pl>
    Date: Thu, 19 Nov 2015 17:19:31 +0100

    pisze tak:

    > Witam,
    > moja sprawa tyczy się akurat nie sklepu, a zakupu przez allegro od
    > osoby prywatnej. Kupiłem sobie taki oto amortyzator do roweru:
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=5787046119 Jest on zdjęty z
    > nowego roweru, czyli jest nowy o czym zaświadcza w opisie aukcji
    > sprzedający. Problem polega na tym, że osie tych amorów są w
    > komplecie z nimi, stanowią ich integralną część gdyż piasty nie
    > posiadają takowych (potwierdzone u oficjalnego dystrybutora). No i
    > jak łatwo się domyśleć, sprzedający zachował sobie tę oś i mi jej
> [...]

    Tworzysz wizję Tobie wygodną.

    Towar nowy można rozumieć nie zużyty, nie wyrobiony, bez luzów,
    wycieków. Na zdjęciach nie ma żadnej ośki. Nie jest to element ukryty.
    Nie dopytałeś się to teraz masz. A jakby powiedział że nie miał albo,
    że ośkę myszy do dziury wciągnęły to coś zmienia?

    --
    Piter

    Let me see your war face.