  • Data: 2004-08-07 07:05:09
    Temat: Re: Nieautoryzowany dostęp do serwera
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 7 sie o godzinie 03:14, na pl.soc.prawo, Marcin Debowski napisał(a):

    > Owszem, ale skoro właściciele serwera na to pozwalają? Są chyba świadomi
    > co się dzieje. Czy jest tu jakieś przełamywanie zabezpieczeń?

    Jakich _zabezpieczeń_ ???

    > Czym to się różni od sytuacji gdy łączę się z prywatnym serwerem www którego
    > strony naszpikowane są banerami a mam specjalnie wyłączoną obsługę np. flasha
    > czy w ogóle jakiejkowlwiek grafiki?

    Dokładnie, przecież dodajesz regułkę do FW i blokujesz ruch dla GG na
    porcie 80 - i już nie masz reklam :) - tylko pozostaje puste pole po
    reklamach w okienku GG.
    Nie ma ingerencji w kod programu :) Nie jest stosowany klon programu ;)
    Zresztą stosowanie klonów nie jest zabronione - to jest alternatywa. Od
    ewentualnego rozwiązania problemu jest autor GG i danego klona.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany