eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie przyjęcie reklamacji dysku bez całego komputera › Re: Nie przyjęcie reklamacji dysku bez całego komputera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl
    !85.12.40.130.MISMATCH!bcyclone02.am1.xlned.com!bcyclone02.am1.xlned.com!news.a
    straweb.com!border5.a.newsrouter.astraweb.com!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!n
    x01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news
    .neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
    ail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 29 Oct 2014 11:01:28 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Nie przyjęcie reklamacji dysku bez całego komputera
    In-Reply-To: <5450a84a$0$18077$65785112@news.neostrada.pl>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1410291056360.3668@quad>
    References: <5446bab2$0$12628$65785112@news.neostrada.pl>
    <m2g0o7$ma9$1@speranza.aioe.org>
    <544cfbfe$0$18081$65785112@news.neostrada.pl>
    <5450a84a$0$18077$65785112@news.neostrada.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 24
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1414577136 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 12626 83.15.167.123:63829
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2100
    X-Received-Body-CRC: 526213203
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:742361
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 29 Oct 2014, anacron wrote:

    > W dniu 26.10.2014 o 14:49, PlaMa pisze:
    > Gość powiedział, że dostają od producenta laptopy z hdd, sami je
    >> wyciągają i wkładają w ich miejsce ssd a hdd w kieszeń. Twierdził, że
    >> nie mogą odesłać bez laptopa inaczej jak dostali. Może to i za
    >> błogosławieństwem Lenovo się dzieje.
    >
    > Robią to bez wiedzy Lenovo, dlatego chcą laptopa, aby włożyć dysk z
    > powrotem i odesłać Laptopa na serwis tak jak dostali. Mówiąc krótko, to
    > co robią to samowolka.

    Żadna "samowolka", zwyczajna "produkcja" :P

    Popatrz na to tak: sklep przyjmuje reklamację w wyniku "ochrony
    konsumenckiej" lub SWOJEJ gwarancji.
    Najwyraźniej NIE obiecuje obsługi w ramach gwarancji producenta.
    No to warunki stawia swoje, a nie "producenckie".

    Jedyny hak jaki widzę w powyższym rozumowaniu, to pytanie, czy
    sprzedawca wystawia deklarację zgodności ("CE") na *swojego*
    składaka :)

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1