eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie przyjęcie reklamacji dysku bez całego komputera › Re: Nie przyjęcie reklamacji dysku bez całego komputera
  • Data: 2014-10-29 11:01:28
    Temat: Re: Nie przyjęcie reklamacji dysku bez całego komputera
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 29 Oct 2014, anacron wrote:

    > W dniu 26.10.2014 o 14:49, PlaMa pisze:
    > Gość powiedział, że dostają od producenta laptopy z hdd, sami je
    >> wyciągają i wkładają w ich miejsce ssd a hdd w kieszeń. Twierdził, że
    >> nie mogą odesłać bez laptopa inaczej jak dostali. Może to i za
    >> błogosławieństwem Lenovo się dzieje.
    >
    > Robią to bez wiedzy Lenovo, dlatego chcą laptopa, aby włożyć dysk z
    > powrotem i odesłać Laptopa na serwis tak jak dostali. Mówiąc krótko, to
    > co robią to samowolka.

    Żadna "samowolka", zwyczajna "produkcja" :P

    Popatrz na to tak: sklep przyjmuje reklamację w wyniku "ochrony
    konsumenckiej" lub SWOJEJ gwarancji.
    Najwyraźniej NIE obiecuje obsługi w ramach gwarancji producenta.
    No to warunki stawia swoje, a nie "producenckie".

    Jedyny hak jaki widzę w powyższym rozumowaniu, to pytanie, czy
    sprzedawca wystawia deklarację zgodności ("CE") na *swojego*
    składaka :)

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1