  • Data: 2014-11-07 11:31:29
    Temat: Re: Nie przyj?cie reklamacji dysku bez ca?ego komputera
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 2 Nov 2014, My wrote:

    > I ten sad inaczej rozstrzygnie kwestie gwarancji na caly laptop a nie
    > jego czesci ?

    Popatrz na to tak: załóżmy, że jesteś gwarantem.
    Udzieliłbyś gwarancji w warunkach, w których KTOŚ ingeruje
    w produkt traktowany jako całość?
    Ty wiesz, ja wiem i sprzedawca też wie, że dysk jest "czymś
    praktycznie oddzielnym". Ale skoro gwarancji udzielił na
    CAŁOŚĆ to na całość i jak nie chce przyjąć w ramach reklamacji
    pojedynczej śrubki, która wypadła bo gwint był nie teges,
    to nie - i tyle.
    Przyniesiesz, śrubkę wymieni i odda.
    A że dysk zawiera "dane niematerialne" to skądinąd problem
    użytkownika. "Rozsądnie rzecz biorąc" można oczekiwać, że
    jak dane są ważne to ma backup, więc wiele nie ugra.

    pzdr, Gotfryd