  • Data: 2014-11-04 10:38:19
    Temat: Re: Nie przyjęcie reklamacji dysku bez całego komputera
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 26 Oct 2014 14:45:15 +0100, PlaMa <m...@w...pl>
    wrote:

    >Może z tym ukrywaniem przed Lenovo to przesadziłem - w sumie wyraźnie
    >tego nie powiedzieli, tylko że oni dostają od producenta laptopy z HDD i
    >tak muszą je odesłać.
    Komputronik chyba robi podobnie tj sprzedaje laptopy z SSD podczas gdy
    ten sam model wg producenta ma HDD i inni dostawcy oferują je tylko z
    HDD. Tyle ze komputronik HDD nie dodawał do laptopa z obudową USB.
    Może trzymają dyski u siebie aby odesłać do producenta oryginalny
    laptop (tzn z HDD) gdy laptop padnie.

    WAM
    --
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl