eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie popełnia przestępstwa...kto przewali kilka milionów mówiąc że pomaga imigrantom › Re: Nie popełnia przestępstwa...kto przewali kilka milionów mówiąc że pomaga imigrantom
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Nie popełnia przestępstwa...kto przewali kilka milionów mówiąc że
    pomaga imigrantom
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 8 Mar 2022 13:29:04 +0100

    On Tue, 8 Mar 2022 10:47:52 +0100, Olin wrote:

> [...]
    > dosadne określenia wobec osób wysoko postawionych w partii i rządzie, ale w
    > tym wypadku ewidentnie puściły mu nerwy.
    > Twierdzi, że przed opisanym zamówieniem w 2017 r. miał zablokować
    > ,,podpisanie wielomilionowego kontraktu na drony uderzeniowe z PGZ" po
    > zleconych przez siebie testach porównawczych. Według maila testy te okazały
    > się katastrofą, amunicja miała nie trafiać w cel lub nie eksplodować.
    > Macierewicz jednak i tak nadal miał być niechętny zamówieniom w innym
    > miejscu - Dworczyk ma pisać w mailu, że szef MON nie chciał ,,kupować od

    2,1,gra-w-drony-i-maile-dworczyk-chcial-przechytrzyc
    -macierewicza.read

    > Zaraz okaże się, że migi dla Ukraińców będzie dostarczał instruktor
    > narciarski albo handlarz oscypkami. Akurat Izdebski w tym przypadku może
    > się sprawdzić.

    Może, i to nie bedzie dostawa od polskiego rządu :-)

    Ale ale ... ja tu czegos nie rozumiem ...
    Macierewicz nie chcial kupowac od "prywatnej" WB i wolał "panstwową
    PGZ"? W sumie ... pochwalic postawę ?

    I co - kontrakt byl w przygotowaniu, tylko Dworczyk jakos zablokował,
    bo PGZ g* miala a nie drona?
    To chyba tez pochwalic.

    A wyciekl jeszcz jeden e-mail
    https://wiesci24.pl/2021/12/08/afera-dworczyka-skand
    al-z-dronami-i-macierwiczem-to-sprawa-dla-sluzb-wojs
    kowych/

    " Na koniec zażądałem aby przedstawiono jaki procent ,,drona" z PGZ
    jest produkowany w PL. Okazało się, że jest to sama głowica bojowa -
    tzn. ładunek i zapalnik, obudowa z tworzywa (też produkowana w
    prywatnej firmie poza PGZ) i kilka drobnych części. Cała reszta jest
    sprowadzana - gł. Chiny i chyba Izrael, a my w PL tylko staramy się z
    tych części coś złożyć. Kurtyna" - napisał Dworczyk."

    No i co - kupic gotowy turecki, kupic u prywaciarza,
    czy kupic w panstwowej firmie, a tak naprawde to praktycznie z
    importu?

    W zasadzie popieram krajowy produkt, nawet skladany ... pod warunkiem,
    ze PGZ potrafi go dobrze zrobic, a pewnie nie potrafi.

    J.