eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie dochodzenie poczty z Poczty Polskiej do jednego adresata › Re: Nie dochodzenie poczty z Poczty Polskiej do jednego adresata
    From: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nie dochodzenie poczty z Poczty Polskiej do jednego adresata
    Date: Wed, 19 Sep 2007 23:19:11 +0200

    Piotr 'Zenobius' Baranowski napisał(a):
    > Witam :-)
    >
    > Mam problem, dosc dziwny.. brzmiacy jak teoria spiskowa ;-) ale jak
    > najbardziej realny.
    > Otoz, nie przychodzi do mnie poczta [ tak, jestem pewien, ze ludzie ja do
    > mnie wysylaja ;-) ].
    > Co miesiac powinienem otrzymywac wyciag z banku, zamawialem jedna paczke z
    > allegro [ to wiem, moze kontrahent nie wyslal? ], znajomy wyslal mi
    > zaproszenie na slub [ dostawalem od niego listy wczesniej, adres zna ].

    Zacznij od wysłania do siebie kilku listów. Jak również od włożenia
    kilku listów do swojej skrzynki - to może pomóc ustalić, czy listy giną
    na poczcie, czy jest to robota np. sąsiada.

    > Wiem ze jakis czas temu, jak tu nie mieszkalem, przychodzily do mnie listy
    > polecone, ktorych nikt nie odbieral [ kochana rodzinka nie raczyla mnie
    > powiadomic.. ].
    > Czy to mozliwe, ze oni na podstawie tego sie "obrazili"?

    Jeśli nie dochodzą polecone, to wysyłaj je na potęgę. Wyślij 100
    sztuk. Od każdego zaginionego możesz otrzymać 110zł odszkodowania, więc
    możesz w ten sposób zarabiać na życie :)

    > Jezeli bede w stanie dowiesc tego, ze nie dostarczaja mi listow [ wyslac do
    > siebie list polecony, wziac potwierdzenie wyslania i zobaczyc czy dojdzie
    > ], to jak moge wyciagnac z tego konsekwencje?

    Odszkodowanie za niedostarczony list polecony - 110zł.

    > I co jezeli list polecony przyjdzie, a "zwykle" nie beda przychodzic?

    Jak nikogo za rękę nie złapiesz, to nic nie zrobisz, listy zwykłe nie
    są nigdzie rejestrowane.

    > Wiem, ze brzmi to dziwnie ;-)
    > Ale zanim pojde ochrzaniac kogos na poczcie to chce miec w rece jakies
    > solidne argumenty.

    Ano właśnie.

    > Aha, do reszty rodziny listy przychodza normalnie [ nawet z tego samego
    > banku, a moje konto w nim jest sub kontem, adres ten sam maja podany.. ].
    > Tak samo polecone.

    Dziwne.

    --
    Pozdrawiam!