  • 1. Data: 2007-10-05 12:56:03
    Temat: Re: Nie chcecie więcej pierdolić się z tymi podatkami? - GŁOSUJCIE NA UPR!
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 5 października 2007 14:24
    (autor Sowiecki Agent
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fe5ae5$b5$1@inews.gazeta.pl>):

    > i chwala im za to u nas by pewnie siedzial bez dowodu, bo za maizdzacy
    > dowod bierze sie czesto samo oskarzenie. Przynajmniej czlowiek niewinny
    > ma tam duzo wieksza pewnosc (niz u nas) ze nie trafi do wiezienia bo
    > komus sie bedzie wydawalo ze popelnil przestepstwo

    No to dzisiaj z Selektywną bodajże jest Skazany na Szołszynk... :D
    Se da.

    > ale ty sugerujesz ze nalezy zatem uogolniac i wsyztskich bez dowodow
    > zamykac (za przynaleznosc do 'dresow') co do niczego dobrego nie prowadzi

    Nie, prowadzi. Problem jest tylko w sensownej metodzie badania. Bo jak
    przypadkiem spotkam się z dresem to ok. Ale jak ktoś w bandzie dresów bywa
    codziennie, to nie czarujmy się, niewinny nie jest.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl