  • 1. Data: 2007-10-05 12:41:14
    Temat: Re: Nie chcecie więcej pierdolić się z tymi podatkami? - GŁOSUJCIE NA UPR!
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 5 października 2007 09:04
    (autor Sowiecki Agent
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fe4nko$ask$1@inews.gazeta.pl>):

    > no nie rozumiemey sie.
    > 1.jak rozpoznac ze ktos popelnil przestepstwo a nie ma dowodu na to ?

    Dowody prawne a dowody społeczne to całkiem inna bajka.
    Np. mamy w szkole narkomana. Prawnie możemy mu nagwizdać. Chłopak bierze,
    trafia do szpitala i wraca na zajęcia za jakiś czas. Nie ma dowodów że
    diluje. A jednak wiemy, że jego obecność jest szkodliwa dla pozostałych
    uczniów.

    > 2. sugerujesz ze przy braku doowodw powinno sie ludzi zamykac w
    > wiezieniach?

    Nie przy braku dowodów, ale chodzi o to, że prawo powinno zostać zaostrzone
    w tym zakresie, bo społecznie wiadomo, że to dres, a jednak jest niewinny
    prawnie, bo cóż tam, że parę razy ryja komuś obił? Znikoma szkodliwość albo
    cośtam albo... i i tak wyjdzie najwyżej za 48h albo wcześniej.

    > 3. po czym rozpoznajesz takiego dresa?

    Poznasz dresa owego po zachowaniu jego.

    FUT: pl.soc.prawo

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl

  • 2. Data: 2007-10-05 14:10:12
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Tristan napisał(a):
> [...]
    > trafia do szpitala i wraca na zajęcia za jakiś czas. Nie ma dowodów że
    > diluje. A jednak wiemy, że jego obecność jest szkodliwa dla pozostałych

    1.
    czemu jest szkodliwa
    2.
    to niby powod do umiesczzenia w wiezieniu? Bo o tym rozmawiamy, o
    porypanym umiesczzaniu w odosobnieniu okreslonej grupy ludzi ze wzgledu
    na pewne ich cechy

    > Nie przy braku dowodów, ale chodzi o to, że prawo powinno zostać zaostrzone
    > w tym zakresie, bo społecznie wiadomo, że to dres, a jednak jest niewinny
    > prawnie, bo cóż tam, że parę razy ryja komuś obił?

    no to ja nie rozumiem, jak ma byc zaostrzone jezeli chodzi ci o brak
    udowodnienia, zaostrzyc mozna jedynie wprowadzajac domniemanie winy, a
    wlasnie probujesz powiedziec ze nie o to ci chodzi

    Znikoma szkodliwość albo
    > cośtam albo... i i tak wyjdzie najwyżej za 48h albo wcześniej.

    podaj choc jeden przypadek gdy orzeczono znikoma szkodliwosc czynu przy
    obiciu mordy.

    P.
    --
    IDZ NA WYBORY! Albo ONI zagłosują ZA CIEBIE!
    http://pl.youtube.com/watch?v=KHoe8S_HF7s

  • 3. Data: 2007-10-05 14:33:07
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 5 października 2007 16:10
    (autor Sowiecki Agent
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fe5gju$ppt$1@inews.gazeta.pl>):

    > 1.
    > czemu jest szkodliwa

    Bo bierze i robi zły przykład pozostałym uczniom wychowując ich w styczności
    z narkotykami. Może też zachęcić kogoś do brania. Wspomnę jeszcze o pomocy
    w dostępie do towaru.

    > 2.
    > to niby powod do umiesczzenia w wiezieniu? Bo o tym rozmawiamy, o
    > porypanym umiesczzaniu w odosobnieniu okreslonej grupy ludzi ze wzgledu
    > na pewne ich cechy

    Ano. Ten chłopak powinien iść na odwyk. A nie idzie, bo prawo jest złe.

    >>> 2. sugerujesz ze przy braku doowodw powinno sie ludzi zamykac w
    > no to ja nie rozumiem, jak ma byc zaostrzone jezeli chodzi ci o brak
    > udowodnienia,

    No po co należy mu udowadniać dilerkę? Powinno wystarczyć samo branie
    narkotyków.

    > Znikoma szkodliwość albo
    > podaj choc jeden przypadek gdy orzeczono znikoma szkodliwosc czynu przy
    > obiciu mordy.

    Zobaczymy jak się skonczy proces Andrzeja :-P
    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl

  • 4. Data: 2007-10-05 15:00:44
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > w dostępie do towaru.

    > Ano. Ten chłopak powinien iść na odwyk. A nie idzie, bo prawo jest złe.

    powinien isc na odwyk jezeli jest uzalezniony a sdam fakt wziecia o ty
    m nie swiadczy, cos mi sie wydaje ze nigdy w 'gebie' nie miales
    narkotyku dlatego wiesz najlepiej jak dzialaja i kiedy czlowiek sie od
    nich uzaleznia. A sczzerze watpie by prawo nie zezwlalao na przymusowe
    leczenie nieletniej uzaleznionej osoby. Niech sie ktos zorientowany w
    temacie wypowie

    > No po co należy mu udowadniać dilerkę? Powinno wystarczyć samo branie
    > narkotyków.

    taka ... 'bo kazdy pijak to zlodziej', a skoro jest pijany to mozna go
    wsadzic za kradziez.

    > Zobaczymy jak się skonczy proces Andrzeja :-P

    Proces Andrzeja moze sie skonczyc na dwa sposoby,
    udowodnia im wine wowczas nie ma mowy o szkodliwosci spolecznej, nie
    udowodnia im winy, tu szkodliwosc nie ma znaczenia :)
    moim zdaniem powatarzasz nieprawdziwe mity. Zreszta podobni ejak to jest
    w przypadku nie wsadzania 'desow' zbraku dowodw. Ni wiem czy wiesz ale
    jak jestes poszkodowany, a prokuratura umorzy sprawe, mozesz sie
    odwolac, ponownie umorzy i mozesz wniesc prywtany akt oskarzenia (chocby
    to bylo zabojstwo) i sam udowonic wine przed sadem. Prawo pozwala na
    bardzo duzo trezba tylko chciec.

    P.

  • 5. Data: 2007-10-05 18:52:11
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 5 października 2007 17:00
    (autor Sowiecki Agent
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fe5jii$8bi$1@inews.gazeta.pl>):

    > powinien isc na odwyk jezeli jest uzalezniony a sdam fakt wziecia o ty
    > m nie swiadczy, cos mi sie wydaje ze nigdy w 'gebie' nie miales
    > narkotyku dlatego wiesz najlepiej jak dzialaja

    OK. Ty właśnie wziąłeś. Widać, że masz pojęcie. Ale co to zmienia w sytuacji
    omawianej? Nic. Gość ma wpływ negatywny na otoczenie i tyle.

    > i kiedy czlowiek sie od
    > nich uzaleznia. A sczzerze watpie by prawo nie zezwlalao na przymusowe
    > leczenie nieletniej uzaleznionej osoby. Niech sie ktos zorientowany w
    > temacie wypowie

    No mamusia się nie zgadza. Bo synuś po raz enty obiecał że już nie będzie
    wynosił mebli z domu i wymieniał ich na prochy.

    > taka ... 'bo kazdy pijak to zlodziej', a skoro jest pijany to mozna go
    > wsadzic za kradziez.

    Nie za kradzież a za branie. Jak dojdziesz do siebie po odlocie to wróć. Na
    razie ci się klawisze plączą.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl