  • 11. Data: 2011-12-08 14:17:43
    Temat: Re: Negatyw na allegro a art.212 KK
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2011-12-08 14:53, januszek pisze:
    > Zerknij tu: http://allegro.pl/show_user.php?uid=15322013

    Cwany. W sądzie pokaże, że nie wszystkie złe transakcje były
    zniesławieniem, bo jest parę takich przy których przyznają się, że to
    była ich wina. Przerażają mnie natomiast ludzie, którzy anulowali
    komentarze...

  • 12. Data: 2011-12-08 16:23:12
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomaszek napisa?(a):

> [...]
    > zniesławieniem, bo jest parę takich przy których przyznają się, że to
    > była ich wina. Przerażają mnie natomiast ludzie, którzy anulowali

    Jakby nie było to widać, że sprzedawca systemowo kk i sądem klientów
    straszy.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 13. Data: 2011-12-08 16:32:43
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 07.12.2011 09:51, Budzik wrote:

    > Dupa.
    > Nie każdy może sobie pozwolić na takie marnotrawienie czasu.
    > A dzięki takim osobom jak ty, ten sprzedawca będzie robił tak dalej.
    > Dziękujemy. System komentarzy wygląda tak a nie inaczej m.in. przez takie
    > działania. Sam piszesz, że oszukuje i wysyła stary towar a na aukcji pisze,
    > że nmowy, ale satysfakcjonuje cię to, że oddał kasę?
    > Ile razy będziesz kupował ten sprzęt, aż trafisz na nowy?
    > Po 10. razie wystawisz w końcu nega?

    Jak juz zostanie milionerem ;)

    "sprzedawca zwrócił kasę i to więcej niż
    zapłaciłem razem z kosztami przesyłki/zwrotu"

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 14. Data: 2011-12-08 17:48:37
    Od: qpcio <r...@g...com>

    On 8 Gru, 15:17, Tomaszek <t...@f...onet.pl> wrote:

> [...]
    > zniesławieniem, bo jest parę takich przy których przyznają się, że to
    > była ich wina. Przerażają mnie natomiast ludzie, którzy anulowali

    Dokladnie, poza mna widzialem chyba tylko jeden czy dwa negatywy z
    poruszona sprawa kk, ktore byly nieanulowane.

    A bardziej hurtowo: korespondencje oczywiscie trzymam, ale mimo ze sam
    mieszkam na pradze (dlatego w ogole wybralem tego sprzedajacego) to
    mam poczucie, ze ta sprawa potwierdza stereotypy o praskich
    cwaniakach... :/ - to tak dla Warszawiakow ;-)

    Jeszcze raz dziekuje wszystkim za odpowiedzi i bylo, nie bylo,
    podniesienie mnie na duchu!

    Pzdr
    Kuba

  • 15. Data: 2011-12-08 18:02:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    januszek wrote:
    > Tomaszek napisa?(a):

    > Zerknij tu: http://allegro.pl/show_user.php?uid=15322013

    I tu sie pojawia pytanie...

    kto po przeczytaniu tych negatywów decyduje sie ryzykować zakup u tego
    "sprzedawcy"

    Ludzie sami się prosicie o kłopoty...

    Wniosek od dawna znany czytać negatywy, zawierają najwięcej prawdy o
    sprzedawcy. I to nie tyle same opinie klientów ale odpowiedzi sprzedawcy.

    dwa razy pospieszyłem sie i kupiłem coś bez sprawdzenia komentarzy i dwa
    razy sie naciąłem.

  • 16. Data: 2011-12-08 18:13:59
    Od: qpcio <r...@g...com>

    On 8 Gru, 19:02, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:
    [ciach]
    > dwa razy pospieszyłem sie i kupiłem coś bez sprawdzenia komentarzy i dwa
    > razy sie naciąłem.

    Przyznam sie szczerze, ze zwykle czytam komentarze, jesli sprzedawca
    ma mniej punktow... ale teraz widac bede musial zawsze.. i w sumie
    moge mowic o szczesciu, bo taka nacinka trafila mi sie pierwszy raz.

    Pzdr,
    Kuba

  • 17. Data: 2011-12-08 19:36:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    qpcio wrote:
> [...]
    > ma mniej punktow... ale teraz widac bede musial zawsze.. i w sumie
    > moge mowic o szczesciu, bo taka nacinka trafila mi sie pierwszy raz.

    W odpowiedziach na negatyw zwykle wychodzi kultura sprzedawcy...

    albo masz rzeczowe odpowiedzi albo jakieś bluzgi i bzdety