eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow › Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
  • Data: 2011-04-07 19:03:25
    Temat: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 6 Apr 2011, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No to niech odrabia u kolegi.

    Miły jesteś, nie ma co.
    Zaproponuję Ci to rozwiązanie, jak Tobie ktoś nadepnie
    na odcisk trudnym do spełnienie wymaganiem :P

    > No i?

    Co "i"?
    Gałąź dyskusji do której się wetknąłem należy do dziedziny
    w której istnieje *zobowiazanie* z mocy prawa.
    To nie to samo, co *dobrowolne* dbania o cokolwiek (włącznie
    ze swoim wykształceniem).

    > że nie zgadzam się, aby moje dzieci były równane w dół, bo skoro
    > edukacja jest obowiązkowa, to nie można nic wymagać.

    Ależ Ty możesz wymagać od swoich dzieci!
    Nikt Ci nie broni, naprawdę.
    MIMO, że chodzi do szkoły (państwowej).

    pzdr, Gotfryd