eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow › Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    Date: Tue, 29 Mar 2011 19:19:45 +0200

    W dniu 29.03.2011 19:14, JaromirD pisze:
    > Word 2007 otworzy. Sprawdzone.

    No ja sprawdzałem na arkuszu i arkusza w ogóle nie otwierał.
    Z tekstem pewnie lepiej.

    > Pytanie, na ile skomplikowany musi być
    > dokument, żeby nie otworzył. Ale z drugiej strony, nie sądzę, żeby takie
    > dokumenty kazali tworzyć jako zadanie domowe.

    jeśli są proste, to lepiej zadziała Writer --> DOC. Doc jest dobrze
    udokumentowany i ma lata tradycji, a jego implementacja we Writerze ma
    na pewno więcej niż 10 lat, bo 10 lat temu już z tego korzystałem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek