eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow › Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
  • Data: 2011-03-29 17:38:59
    Temat: Re: Nauczyciel zmusza ucznia do korzystania z komercyjnych programow
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnip43fg.8mp.proteus@pl-test.org...

    > No to odbijam piłeczkę.
    > Może uczyć chociażby wymuszając, czy propagując używanie narzędzi,
    > z których korzysta się najczęściej w biznesie, a nie z narzędzi,
    > które forsuje garstka idealistów jako pseudo-alternatywę.
    Uczyć trzeba zasad i metod realizacji zadań, narzędzia to drugorzędna
    kwestia.
    To jasne, że produkt darmowy nie dorówna produktowi komercyjnemu, który w
    dodatku stanowi ogólnie przyjęty standard.

    > Nauka kosztuje. Takie życie. Jakoś nie widzę tu pytania, czy to legalne
    > że nauczyciel wymaga np. posiadania podręcznika, czy zeszytów.
    Jakie są granice tych wymagań?

    > Office
    > dla domu to wydatek rzędu 300-350 zł (koszt raptem 2-3 gier).
    Są rodziny (i to niemało wcale), dla których jest to jednak kwestia np. czy
    wykupić leki, a nie kupna gier.

    --
    Jotte