  • Data: 2003-05-04 08:54:36
    Temat: Re: Natrętny adorator
    Od: Tomasz Kałużny <camuflage@QWA_NIE_SPAMUJ.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b90koc$q0k$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam
    > Moja luba dostaje sms-y z "różnymi takimi "propozycjami od osobnika, który
    > wysyła jej co jakiś czas.

    To ja sie podepne pod watek...
    Kiedys mielismy podobny problem. Wydzwanial jakis zboczek, sapal i bluznil
    do sluchawki. Niby nic, ale najczesciej dzwonil w nocy. Wkurzony poszedlem
    do BOA TP SA porozmawialem z kierownikiem i poprosilem o udostepnienie
    (bylem gotow zaplacic sporo pieniedzy) numerow telefonow rozmow
    przychodzacych. ODMOWIONO mi!!! Odpowiedz brzmiala FUT Policja... Zglosilem
    na Policje, ale poniewaz nie byly to grozby to nic nie uczynili nasi dzielni
    policjanci. Doprowadzil do tego, ze na noc wylaczalismy telefon. Cale
    szczescie trwalo to krotko, bo pojawila sie konkurencja dla TPSA i
    zalozylismy nowy numer z identyfikacja numeru dzwoniacego gratis. Co mnie
    jednak w tej calej sytuacji najbardziej wkurzylo i co do dzis nie jest
    zrozumiale to to, ze moge zalozyc sobie urzadzenie do identyfikacji numeru a
    nie moge uzyskac listy numerow ktore do mnie wydzwanialy... Wytlumaczy mi to
    ktos?

    Pozdrawiam. Tomek.