  • Data: 2003-05-04 11:12:50
    Temat: Re: Natrętny adorator
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | Co mnie
    | jednak w tej calej sytuacji najbardziej wkurzylo i co do dzis nie jest
    | zrozumiale to to, ze moge zalozyc sobie urzadzenie do identyfikacji numeru
    | nie moge uzyskac listy numerow ktore do mnie wydzwanialy... Wytlumaczy mi
    | ktos?

    Tego się nie da wytłumaczyć. To koniecznie trzeba przyjąć na wiarę. Jako
    dogmat.
    Tak samo jak to, czemu TP SA odmawia podania numeru telefonu, jak się poda
    tylko adres, a nie zna nazwiska i mienia abonenta. Nie wiem, na jakim
    przepisie się opierają, ale ja nie znam takiego, który by pasował.
    Podejrzewam, że będzie tak do czasu, gdy nie będzie silnej konkurencji na
    tym rynku. Wówczas okaże się, że klienci przeniosą się do konkurencji
    znudzeni kretyńskimi pomysłami tej firmy, firma z braku klientów padnie i
    sprawa się rozwiąże sama.