  • Data: 2005-06-09 12:20:44
    Temat: Re: Naruszenie prawa przetwarzania danych osobowych
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    TU wrote:

    > Widze, ze mamusia Cie wychowala, ze za lamanie prawa nie ma konsekwencji -
    > idz do sklepu i wez batonika.

    Nie, nauczyla mnie, ze jak chce batonika to ide do sklepu w którym
    batoniki są, a nie do takiego, w którym nie ma, a potem piszę do
    wyborczej, że co to za marny sklep bo batoników w nim nie ma.

    > Nie zauwazyles jak dzialaja banki? Jesli zrobisz debet lub nie wywiazesz sie
    > z umowy to bank zaraz wlepia kary umowne, a jesli bank nie wywiazuje sie z
    > umowy to twierdzisz, ze jest wszystko w porzadku.

    Nie twierdzę, że wszystko jest ok. Zgłoś złamanie prawa do GIODO.

    Twierdzę, że jesteś śmieszny z tymi odszkodowaniami z straty moralne.