  • Data: 2005-06-08 21:59:04
    Temat: Re: Naruszenie prawa przetwarzania danych osobowych
    Od: "TU" <usowski@wp_wytnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zmień bank

    Nie musze zmieniac bo od 6 lat mam konto w banku, ktory wywiazuje sie z
    umow.
    W tym banku mialem tylko karte kredytowa.

    > ja swój cenię, dlatego organizuję swój czas, a nie latam jak oszołom a
    > potem żądam za to odszkodowania.

    Widze, ze mamusia Cie wychowala, ze za lamanie prawa nie ma konsekwencji -
    idz do sklepu i wez batonika.

    Nie zauwazyles jak dzialaja banki? Jesli zrobisz debet lub nie wywiazesz sie
    z umowy to bank zaraz wlepia kary umowne, a jesli bank nie wywiazuje sie z
    umowy to twierdzisz, ze jest wszystko w porzadku. Lamie prawo - tez
    twierdzisz ze jest OK. Nic dziwnego, ze wielu uwaza, ze Polska to kraj
    bezprawia, jesli spoleczenstwo przejawia takie podejscie jak Ty i Scream.

    Niechodzi o to, ze na bledzie banku chce sie dorobic nie wiadomo jakiej
    kasy. Moze warto, aby bank poniosl konsekwencje swojego bledu tak jak ja
    ponosze konsekwencje swoich. W koncu musza zaczac szanowac ustawe o ochronie
    danych osobowych i k.c. i prawo bankowe.
    Pozdrawiam TU