  • 11. Data: 2004-02-18 14:29:27
    Temat: Re: Naruszenie dobr Przez Gazte Wyborcza.
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "szwaczu" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:7cab.00000fab.40332ae8@newsgate.onet.pl...

    > O ile dobrze pamiętam była mowa o HIV, a nie AIDS. Więc zarażać może ale
    samemu
    > nic mu nie grozi dopóki wirus nie przekształci się w AIDS, co może stać
    się za
    > rok, albo nigdy.

    Widzę, ze nie jestes na czasie. Wojciech K. ma nowotwora mózgu i
    prawdopodobnie wkrótce przeniesie sie na łono Abrahama - czego mu szczerze
    życzę.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 12. Data: 2004-02-19 06:48:47
    Od: "WSm" <w...@s...pl>

    > Użytkownik "WSm" <w...@s...pl> napisał w wiadomości

    > W Polsce - więc nie wymagaj za wiele. To tylko Polska :-))
    A nie dałoby się jej nieco odmienić?
    Tyle rozsądnych, młodych ludzi tu żyje ...
    WSm

    ---

  • 13. Data: 2004-02-19 11:59:12
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Po piewrsze - nie ujawniono jeszcze jego nazwiska; po drugie - sądzony nie
    bedzie; po trzecie, skoro na przesłuchaniach nieprzyznał się do zarzutów, to
    tym bardziej nie powie kogo z dzieciaków rżnął. Po czwarte-sprawa bedzie
    toczyć się długo, jeszcze nawet się nie zaczęła, więc mogą być kolejne
    ofiary. Po piąte osobiście znam tą ciotę, molestowała dzieciaków już na
    początku lat osiemdziesiątych, więc dla mnie sądu nie trzeba.To tylko
    formalność.

  • 14. Data: 2004-02-19 12:00:15
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Przesada.

    Użytkownik "WSm" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
    wiadomości

  • 15. Data: 2004-02-19 12:04:26
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Ale spójrz na średnią wieku ekipy rzadzącej?? to emeryci!!
    Użytkownik "WSm" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
    wiadomości

  • 16. Data: 2004-02-19 12:05:37
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Ale ma jeszcze podobno jakies kłopoty z mózgiem hehe. Przecież właśnie
    dlatego poszedł do szpitala i przed operacją wykryli HIVa, więc długo nie
    pociągnie.

  • 17. Data: 2004-02-19 12:07:15
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Mnie sie podoba :-) Nienawidze tego szmatlawca (GW) ale za to co zrobili
    chyle czola!!
    Uzytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisal w wiadomosci

  • 18. Data: 2004-02-19 15:17:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "WSm" <w...@s...pl> napisał w wiadomości

    > A nie dałoby się jej nieco odmienić?
    > Tyle rozsądnych, młodych ludzi tu żyje ...

    Ale ilu ją permanentnie stara się zepsuć? To dopiero armia.

  • 19. Data: 2004-02-19 16:39:42
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "remeeq" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Mnie sie podoba :-) Nienawidze tego szmatlawca (GW) ale za to co zrobili
    > chyle czola!!

    Łosiątko:
    - pisz POD cytatem
    - podpisuj sie
    - tnij cytaty
    - zdefiniuj wlasciwe kodowanie

    Czyli innymi słowy stosuj sie do netykiety.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H