  • 1. Data: 2004-02-17 13:57:25
    Temat: cła na samochody urzywane
    Od: "tedy" <t...@w...pl>

    Witam!

    Czy ktoś z grupowiczów orientuje się jak będzie wyglądała sprawa z cłami na
    samochody używane po tym jak wstąpimy do unii ??

    Pozdrawiam

    Teddy

  • 2. Data: 2004-02-17 14:58:26
    Temat: Re: cła na samochody urzywane
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "tedy" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Czy ktoś z grupowiczów orientuje się jak będzie wyglądała sprawa z cłami
    na
    > samochody używane po tym jak wstąpimy do unii ??

    Cua na samohody 'urzywane' po weiściu Polski do Óni nje bendzie.
    Niestety dla ciebie nadal będzie obowiązywała polska ortografia.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 3. Data: 2004-02-17 16:53:52
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    > Cua na samohody 'urzywane' po weiściu Polski do Óni nje bendzie.
    > Niestety dla ciebie nadal będzie obowiązywała polska ortografia.

> [...]
    może ma ją w d...... a ty go drażnisz

  • 4. Data: 2004-02-17 17:18:09
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Niestety dla ciebie nadal będzie obowiązywała polska ortografia.

    bedzie obowiazywala?:) hehe mowisz o tym jak o ustawie:)
    a co bedzie grozilo za robienie ortow? grzywna? prace spoleczne?
    a moze odsiadka?:) sorki ale imho wytykanie innym ortow jest
    jeszcze gorsze niz pisanie z bledami.
    pozdr
    marcin

  • 5. Data: 2004-02-17 17:42:03
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "bd" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a moze odsiadka?:) sorki ale imho wytykanie innym ortow jest
    > jeszcze gorsze niz pisanie z bledami.

    A moim zdaniem pisanie z bledami dyskwalifikuje pytajacego. Zreszta otrzymal
    odpowiedz merytoryczna równiez.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 6. Data: 2004-02-17 18:07:06
    Od: "tedy" <t...@w...pl>

    Niestety błędy ortograficzne robie nieświadomie i przepraszam za nie.

    A jesli chodzi o pytanie to taka odpowiedź mnie nie zadowala. Słyszałem
    bowiem, że mają wejść za to jakieś podatki zaporowe (aby ograniczyć napływ
    zachodnich samochodów). Czy ktoś wie coś o tym ??

    Teddy

  • 7. Data: 2004-02-17 19:04:16
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości
    > A moim zdaniem pisanie z bledami dyskwalifikuje pytajacego. Zreszta
    otrzymal
    > odpowiedz merytoryczna równiez.

    Niestety niezupełnie dobrą.
    Ponieważ na samochody używane po wejściu do Unii
    cła nadal będą. Dotyczyć będą pojazdów sprowadzanych
    spoza obszaru celnego UE.

  • 8. Data: 2004-02-17 19:25:35
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > A moim zdaniem pisanie z bledami dyskwalifikuje pytajacego. Zreszta otrzymal
    > odpowiedz merytoryczna równiez.

    myslac w ten sposob mozna takze dyskwalifikowac Ciebie, bo raz uzywasz
    polskich znakow a innym razem nie. nie jestes konsekwentny. skoro np.
    piszac "również" piszesz jako "równiez" to tez nie piszesz po polsku :))
    a ta grupa to nie pl.xxx.polinistyka...
    a Twoja odpowiedz merytoryczna wiele nie wyjasnia bo obecnie stawka celna
    jest zerowa a przy wwozeniu samochodow na nasz obszar celny nalicza sie
    podatek akcyzowy, ktory moze obowiazywac takze po 1 maja i wcale nie jest
    powiedziane, ze stawki beda nizsze:)
    pozdrawiam
    marcin

  • 9. Data: 2004-02-17 19:36:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "tedy" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    Cła raczej nie powinno być, bo Unia to jeden obszar celny. Ale mogą
    wymyślić jakiś podatek akcyzowy, choć podejrzewam, że Unia może
    protestować.

  • 10. Data: 2004-02-17 21:32:01
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    A czy teraz są cła na samochody?
    Słyszałem,że chyba od 2 lat już nie ma tego,
    są za to inne opłaty, bo Polska musiała już
    wcześniej cła zlikwidować.
    Oczywiście zdzierstwa nie odpuszczono,
    nazwali to akcyzą lub inaczej i podobno
    zależy od rocznika samochodu.