    From: "remeeq" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Naruszenie dobr Przez Gazte Wyborcza.
    Date: Thu, 19 Feb 2004 12:59:12 +0100

    Po piewrsze - nie ujawniono jeszcze jego nazwiska; po drugie - sądzony nie
    bedzie; po trzecie, skoro na przesłuchaniach nieprzyznał się do zarzutów, to
    tym bardziej nie powie kogo z dzieciaków rżnął. Po czwarte-sprawa bedzie
    toczyć się długo, jeszcze nawet się nie zaczęła, więc mogą być kolejne
    ofiary. Po piąte osobiście znam tą ciotę, molestowała dzieciaków już na
    początku lat osiemdziesiątych, więc dla mnie sądu nie trzeba.To tylko
    formalność.