eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNarodowy Spis Powszechny a zycie a informacje z poprzedniego spisu › Re: Narodowy Spis Powszechny a zycie a informacje z poprzedniego spisu
    From: Jacek <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Narodowy Spis Powszechny a zycie a informacje z poprzedniego spisu
    Date: Fri, 10 May 2002 15:59:33 +0200

    Panie Pawle,
    czy nie uwaza Pan, ze publicznie Pan wprowadza w blad, informujac o
    karze grzywny
    w wysokosci 5000 zl
    gdy cytowany zapis ustawowy
    brzmi:
    "grzywny do 5.000 złotych lub nagany."

    Skoro ustawa przewiduje nagane i grzywne do 5000 zl,
    to skad u Pana stala stawka w wysokosci 5000 zl
    a co z nagana ?
    Kto ja wyeliminowal ?
    Kto wyeliminowal grzywne w wysokosci 100 zl, 500 zl, 1000 zl, 1500 zl,
    2000 zl, 3000 zl ?

    Oczekuje merytorycznych wyjasnien.

    Jacek

    --
    Projektowanie optymalnych rozkrojow blachy, skory, szkla, tkanin,
    drewna. True Shape Self(EGO) Nesting Technology world-wide.