  • 51. Data: 2005-02-19 12:50:02
    Temat: Re: Narkotyki legalne a za piwo poprawczak?
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Grzegorz P. Kruk, Ph.D.* wrote in
    <news:cv52f4$1ot$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > Z takimi poglądami może pan spokojnie u psychiatry starać się o rentę
    > inwalidzką.

    a potem powiesz że żyje na twój koszt, no thx.

    > Każdy kto stoi na osiedlu jest winny?

    łatwo rozpoznać: szerokie jeansy, bluza z kapturem, naście lat,
    grupka.

    > A co na to konstytucja? Czytał pan o tym że każdy jest niewinny, dopóki sąd
    > nie uzna winy?

    To jest prawniczy bełkot pozwalający bronić bandytów "bo oni też mają
    prawo do obrony".
    Tak jasne i nie trzeba mieć sprytnego prawnika, bo sprawiedliwość
    zatriumfuje.

    --
    Związki są jak opony - na niektórych można zrobić więcej kilometrów,
    ale w końcu i tak wszystkie się ścierają.

  • 52. Data: 2005-02-19 12:56:53
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > prewencja...

    rozwin

  • 53. Data: 2005-02-19 13:06:57
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > a potem powiesz że żyje na twój koszt, no thx.

    a co obisz jak wyslesz takiego na wozek po uderzeniu palka?

    > łatwo rozpoznać: szerokie jeansy, bluza z kapturem, naście lat,
    > grupka.

    taka osoba to sie skate nazywa, od kiedy kazdy skate to bandyta, ?
    Takich jak ty powinno sie z policji jak najperdzej zlikwidowac, szmacisz
    i tak juz zle zdanie o policji.

    > To jest prawniczy bełkot pozwalający bronić bandytów "bo oni też mają
    > prawo do obrony".

    zycze Ci z calego serca zebys mial okazje zminic na temat tego art. zdanie.

    P.

  • 54. Data: 2005-02-19 14:54:17
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Przemek R.* wrote in <news:cv7dlf$5l6$1@inews.gazeta.pl> :

    > a co obisz jak wyslesz takiego na wozek po uderzeniu palka?

    NIC.

    > taka osoba to sie skate nazywa, od kiedy kazdy skate to bandyta, ?

    nie każdy, jak stoją tacy na blokowisku to policja moze sie nimi
    zainteresować - mój spokój jest dla mnie ważniejszy niż paru
    sponiewieranych.

    > zycze Ci z calego serca zebys mial okazje zminic na temat tego art. zdanie.

    Nie planuję bycia bandytą.

  • 55. Data: 2005-02-19 14:54:27
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > NIC.

    tak wiec dalej nie ma sensu czytac, morlanie wykastrowany.

    > nie każdy, jak stoją tacy na blokowisku to policja moze sie nimi
    > zainteresować - mój spokój jest dla mnie ważniejszy niż paru
    > sponiewieranych.

    powinienes sie leczyc

    > Nie planuję bycia bandytą.

    no zebys sie nie zdziwil.
    P.

  • 56. Data: 2005-02-19 15:16:55
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Przemek R.* wrote in <news:cv7jv1$5kd$1@inews.gazeta.pl> :

    > tak wiec dalej nie ma sensu czytac, morlanie wykastrowany.

    własciwie to nie juz o czym pisac tylko sie zastanawiam co to jest ten
    'morlan' ???

  • 57. Data: 2005-02-19 17:15:44
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "_ValteR_" <s...@n...thx> napisał w wiadomości

    > dla ciebie zrobimy wyjątek - nie jestem za przesladowaniem
    > upośledzonych :>

    Na tej grupie, w dobrym tonie jest nie odpisywanie popaprańcowi.Wrzuć do
    KF-a i innym stamtąd go nie wywlekaj.

    Pzdr
    Leszek

  • 58. Data: 2005-02-20 10:35:13
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > własciwie to nie juz o czym pisac tylko sie zastanawiam co to jest ten
    > 'morlan' ???

    moralnie wykastrowany, trudno sie domyslec?

    P.

  • 59. Data: 2005-02-20 10:58:41
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Przemek R.* wrote in <news:cv9p51$f4a$1@inews.gazeta.pl> :

    > moralnie wykastrowany, trudno sie domyslec?

    Ojej - moralność... Moralność to cecha wyuczona.

  • 60. Data: 2005-02-20 11:18:02
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ojej - moralność... Moralność to cecha wyuczona.

    nie zmienia faktu ze jestes pod tym wzgledem wykastrowany.
    Twoje posty w tv powinni przeczytac, mam tylko nadzieje ze nic Cie z policja
    nie laczy,
    a jak laczy to mam nadzieje ze Cie odpowiednie sluzby wychwyca i za takie
    poglady wyleja.,

    P.