  • 41. Data: 2006-10-02 21:37:20
    Temat: Re: Namierzeni za używanie sieci p2p
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    ===Tomy=== wrote:

    > Strona oparta na kodzie otwartym PostNuke, a najwyraźniej Twój FW
    > zinterpretował to jako zagrożenie.

    LOL :)

  • 42. Data: 2006-10-02 21:45:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:nm88v3-hvu.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Legalnie? Nie.

    Co to znaczy "legalnie"? Bo ja rozważam przypadek, że z jakiegoś pwoodu znajduję
    w toku czynności procesowej komputer, na którym jest p2p i na podstawie logu
    (jeśli jest, bo nie wiem) ustalam osoby, które pobierały nielegalnie
    udostępnione kopie.

  • 43. Data: 2006-10-02 21:46:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No to ja ci udostepnie plik i to bedzie legalne ;)

    Czepiasz się :) Uprościłem, bo wątek dotyczy udostępniania plików, co do których
    ktoś tam ma jakieś prawa autorskie i nie zezwala na to.

    > Udostpepnianie plikow na torrencie, owszem moze byc neilegalne.
    > Udostepnienie "fake" na torrencie -- dlaczego ma byc nielegalne?

    A możesz rozwinąć to? Akurat nie jestem zbyt wielkim znawcą p2p.

  • 44. Data: 2006-10-02 22:36:40
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > A możesz rozwinąć to? Akurat nie jestem zbyt wielkim znawcą p2p.

    W najprostszy sposob, przygotowuje plik Corel7Setup.exe i nie jest to
    corel. tylko jakis program "udajacy" Corel-a. Ktos go sciaga i do czasu
    az go nie zainstaluje to nie wie co to jest...

    Taki.. koń trojański... :)

  • 45. Data: 2006-10-02 22:46:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Taki.. koń trojański... :)

    A o tym nie wiedziałem. Kilka razy coś takiego mi się trafiło. Ale ja plików
    wykonywalnych nie ściąganym, więc wyrzuca mi błędy. Myślałem, że to jakiś
    problem techniczny.

  • 46. Data: 2006-10-02 23:06:40
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 02-10-2006 o 23:30:06 Hikikomori San <h...@g...pl>
    napisał(a):

    > Jezeli ten szajs to np. piracka wersja pakietu Adobe...

    Nielegalnie przerobiona przez policje do scigania ... piractwa :P

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 47. Data: 2006-10-02 23:07:34
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Tue, 03 Oct 2006 01:06:40 +0200, Jasko Bartnik napisał(a):

    > Nielegalnie przerobiona przez policje do scigania ... piractwa :P

    Ktoś napisał, że w świetle zdobywania dowodów wszelkie chwyty dozwolone :D

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 48. Data: 2006-10-02 23:15:23
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > A o tym nie wiedziałem. Kilka razy coś takiego mi się trafiło. Ale ja plików
    > wykonywalnych nie ściąganym, więc wyrzuca mi błędy. Myślałem, że to jakiś
    > problem techniczny.

    Ponoc czesto sie zdarza na torrentach, ze ktos sciaga bajkę, a potem
    okazuje sie, ze to pornos. ;)

    (i teraz lurkerzy tej grupy masowo zaczna zaraz sciagac bajki ;))

  • 49. Data: 2006-10-02 23:31:42
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Jasko Bartnik wrote:

    > Nielegalnie przerobiona przez policje do scigania ... piractwa :P

    Zauwaz, ze Policja moze wspolpracowac z firma Adobe...

  • 50. Data: 2006-10-02 23:41:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Garvey wrote:

    > kazdy kto sie laczy z serwerem wysyla mu swoja liste plikow ktore
    > udostepnia

    W tym pliki, które właśnie ściąga.

    > (nie nazwy tylko hash'e zawartosci, a po nich mozna ze 100%
    > pewnoscia potwierdzic ze udostepnia ten a nie inny plik)

    Nie. Po nich można stwierdzić, że dostępny jest plik o danej sumie
    kontrolnej. Nie wiadomo, jaką konkretnie ma treść (mogą istnieć zupełnie
    różne pliki o takiej samej sumie kontrolnej - zresztą jest to mechanizm
    sabotowania sieci p2p). No i nie wiadomo, czy osoba ściągająca dany plik
    zdaje sobie sprawę z jego zawartości.

    Ktoś mógł szukać jakiegoś legalnego pliku (np. dystrybucji SuSE) a
    okazało się, że na dysku jest porno. Może nawet podwójnie nielegalnie (z
    małoletnimi poniżej 15. roku życia).

    > zapamietujesz wszystkie dane (udostepniane pliki, adresy IP, MACki kart
    > sieciowych, nazwy uzytkownika) a pozniej to tylko 'wizyta' u delikwenta :P

    Nazwy użytkownika??

    > wiekszosc organizacji typu RIAA tak wlasnie robi, stawiaja fake serwery
    > i gromadza dowody

    Taaak... Dowody wyprodukowane przez instytucję robiącą kasę na
    prześladowaniu "znalezionych winnych"? ;->