  • 41. Data: 2011-01-11 09:04:37
    Temat: Re: Namierzanie piratow drogowych przez cywilne samochody policyjne.
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    to napisa?(a):

    > Analogiczny przypadek byłby, gdyby policjant chcąc zatrzymać kogoś, kto
    > przeszedł na czerwonym świetle sam też przeszedł na czerwonym świetle i
    > dodatkowo jeszcze naśmiecił na pasy.

    A jak ma sikać w trakcie pościgu jak nie po nogawce? ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 42. Data: 2011-01-11 09:49:44
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-01-11 09:30, Użytkownik to napisał:

    > To w ogóle kuriozum, że policjant próbując zatrzymać kogoś za wykroczenie
    > polegające na przekroczeniu dopuszczalnej prędkości popełnia to samo
    > wykroczenie i dodatkowo nie zachowuje bezpiecznego odstępu, a większość
    > społeczeństwa uważa, ze to jest ok.

    W jakich krajach poza byłymi demoludami nieoznakowany radiowóz jedzie za
    swoja ofiarą bywa że kilkanaście minut popełniając te same wykroczenia
    i nie zatrzymuje ofiary bo czeka na wysoko punktowane wykroczenie ?

    Pozdrawiam

  • 43. Data: 2011-01-11 12:18:51
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 10-01-2011 12:49, Ajgor pisze:
    > Użytkownik "BETON"<b...@m...pl> napisał w wiadomości

    > No wlasnie. Czyli.... Lamie prawo namierzajac pirata (i jadac z taka sama
    > predkoscia, jak on), czy nie lamie?

    Mnie bardziej wkurza fakt, że policja potrafi za takim rozrabiaką jechać
    przez ileś tam kilometrów i filmować, żeby mu 'nabić' większą ilość
    wykroczeń.

    Przyczepiają się za kimś, kto np. wyprzedzał na trzeciego i filmuja jak
    on pędzi na złamanie karku, wymusza pierwszeństwo, przelatuje na
    czerwonym itp. a po czasie go bez problemu doganiają i zatrzymują.

    Można to sobie obejrzeć potem w TV i posłuchać jacy to dzielni drogowcy,
    pirata ujęli, "pińcet punktów" dostał.
    Czy nie powinni takiego wariata zatrzymać po pierwszym poważniejszym
    wykroczeniu? Może mandat dostałby mniejszy, ale nie spowodowałby
    dalszych dziesięciu niebezpiecznych sytuacji.

    Widać bezpieczeństwo na drodze to sprawa drugorzędna, kasa się liczy.
    I statystyka wlepionych punktów, bo za tym idą premie.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 44. Data: 2011-01-11 12:19:45
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "to" napisał w wiadomości
    > begin witek

    > Co do tego są akurat bardzo konkretne przepisy.

    No i co z tego? Przepisy - nawet najkonkretniejsze - są dobre tylko wtedy,
    kiedy sa przestrzegane.
    Ilu znasz przedstawicieli jakiejkolwiek wladzy, ktorzy przestrzegaja
    jakichkolwiek przepisow?

  • 45. Data: 2011-01-11 12:21:07
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" napisał w wiadomości

    > 1. Bo tak mi się podoba
    > 2. Bo tak mi się podoba
    > 3. Bo tak mi się podoba

    Wybieram odpowiedz 3..
    A to nie jest test?
    To przepraszam...
    Pomylka.

  • 46. Data: 2011-01-11 12:23:44
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości

    > W jakich krajach poza byłymi demoludami nieoznakowany radiowóz jedzie za
    > swoja ofiarą bywa że kilkanaście minut popełniając te same wykroczenia
    > i nie zatrzymuje ofiary bo czeka na wysoko punktowane wykroczenie ?

    No wiec kolejne pytanie - dlaczego nikt sie tym nie zajmie na powaznie?
    Dlaczego nikt tego nie naglosni? Nie zrobi szumu?

    TYM BARDZIEJ, ze oni to robia na bezczxelnego na oczach praktycznie calej
    europy.
    Na TVN Turbo, a i na TV4 juz jest podobny program!

  • 47. Data: 2011-01-11 13:09:20
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Ajgor napisa?(a):

    > No i co z tego? Przepisy - nawet najkonkretniejsze - s? dobre tylko wtedy,
    > kiedy sa przestrzegane.
    > Ilu znasz przedstawicieli jakiejkolwiek wladzy, ktorzy przestrzegaja
    > jakichkolwiek przepisow?

    Rozumiem, że podasz teraz przykład kiedy przedstawiciel władzy
    bezprawnie zastrzelił jakiegoś gościa? ;)

    j.

  • 48. Data: 2011-01-11 13:28:43
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "januszek" napisał w wiadomości

    > Rozumiem, że podasz teraz przykład kiedy przedstawiciel władzy
    > bezprawnie zastrzelił jakiegoś gościa? ;)

    Ja nie jestem z tych kręgów. Nie znam ich ciemnych spraw. (Ale sam
    przyznasz, że na przykład "przypadkowe" samobójstwa zabójców Olewnika są co
    najmniej dziwne :) )
    Po prostu chyba nikt w tym kraju nie wierzy w uczciwość jakiegokolwiek
    przedstawiciela władzy.
    I przedstawiciele władzy sami są temu winni.
    Uczciwy by się w tych kręgach nie utrzymał, bo nikt tam z uczciwym nie
    będzie gadał.

  • 49. Data: 2011-01-11 13:30:53
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-01-11 14:09, Użytkownik januszek napisał:

    > Rozumiem, że podasz teraz przykład kiedy przedstawiciel władzy
    > bezprawnie zastrzelił jakiegoś gościa? ;)

    A ja mogę ?
    Policjanci którzy napadli na nastolatków i zastrzelili jednego.
    Oficjalnie chcieli zatrzymać gangsterów tylko nie wiedzieli jak ci
    wyglądają, jakim samochodem przyjadą a atakując dzieciaki nie zadbali
    aby ich poinformować że są policją a nie zwykłymi bandziorami chcącymi
    im zabrać drogie auto ojca jednego z nich.

    Pozdrawiam

  • 50. Data: 2011-01-11 13:36:32
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-01-11 13:23, Użytkownik Ajgor napisał:

    > No wiec kolejne pytanie - dlaczego nikt sie tym nie zajmie na powaznie?
    > Dlaczego nikt tego nie naglosni? Nie zrobi szumu?

    Bo kilka lat temu jeden ze znanych polityków przyznał że po wygranych
    wyborach następuje pośpieszne rabowanie jak w kraju podbitym.
    Pośpiech wynika z faktu że rabowany na chama motłoch za cztery lata
    zagłosuje na innych. Nikt się obywatelami kraju podbitego nie
    przejmuje, przynajmniej do czasu kiedy do najeźdźców nie zaczną
    strzelać. By nie strzelali pilnuje dozorca dający uznaniowo
    pozwolenia na broń tylko najeźdźcy i grupie z nim mocno związanej
    oraz znajomym i przyjaciołom królika. :(