  • 91. Data: 2011-01-13 05:38:20
    Temat: Re: Namierzanie piratow drogowych przez cywilne samochody policyjne.
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    RadoslawF napisa?(a):

    > Dostałeś i to kilka odpowiedzi.

    Chyba w jakimś innym, równoległym Wszechświecie bo na pewno nie tu...

    > Masz jeszcze jakieś pytania uzupełniające ?

    W zasadzie nie.

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 92. Data: 2011-01-13 08:40:01
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    > Chyba w jakimś innym, równoległym Wszechświecie bo na pewno nie tu...

    > W zasadzie nie.

    Nie ma bata.. Prawnik..
    To nie byl glos w dyskusji, tylko stwierdzenie retoryczne. Prosze na ne nie
    odpowiadac.

  • 93. Data: 2011-01-13 09:28:45
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-01-13 06:38, Użytkownik januszek napisał:

    > Chyba w jakimś innym, równoległym Wszechświecie bo na pewno nie tu...

    Odpowiedź na jakieś twoje pytanie jest w każdym moim poście pisanym
    w odpowiedzi na twój. W niektórych są dwie odpowiedzi. :-)
    Wróć może ze świata równoległego i przeczytaj ale dla odmiamy
    ze zrozumieniem.

    > W zasadzie nie.

    Cieszę się bardzo że więcej pytań nie masz, z mojej strony EOT.

    Pozdrawiam

  • 94. Data: 2011-01-13 10:34:00
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    RadoslawF napisa?(a):

> [...]
    > w odpowiedzi na twój. W niektórych są dwie odpowiedzi. :-)
    > Wróć może ze świata równoległego i przeczytaj ale dla odmiamy

    Oczywiście chodziło mi o konkretną odpowiedź na konkretne (a nie
    jakieś) pytanie. I tej konkretnej odpowiedzi nie było.

    j.

  • 95. Data: 2011-01-13 10:53:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 10 Jan 2011, januszek wrote:

    > Maddy napisa?(a):

    > Są kraje, w których taki delikwent zostałby wyciągnięty z auta, rzucony
    > na drogę, zakuty i potem trafił by do aresztu

    Delikwencie ;), o czymś zapomniałeś.
    Pokaż może filmik z takiej akcji :)
    I nie zapomniej zwrócić uwagi na to, czy przed rzuceniem o glebę
    i zakuciem w kajdanki taki jeden z drugim nie uciekał aby przed
    wozem policyjnym jadącym *NA SYGNAŁACH*, albo przynajmniej nie
    próbował innej formy ucieczki przed zatrzymaniem.
    Taki drobny, nieważny szczegół, o który toczy się cały flejm
    (bo jak rozumiem nie chodzi o jawną interwencję, czyli
    zatrzymanie przez wozy jadące z syreną i resztą dyskoteki)

    pzdr, Gotfryd

  • 96. Data: 2011-01-13 12:15:18
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Gotfryd Smolik news napisa?(a):

> [...]
    > (bo jak rozumiem nie chodzi o jawną interwencję, czyli
    > zatrzymanie przez wozy jadące z syreną i resztą dyskoteki)

    W 100% zgoda. Mea culpa. :)

    j.