    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Nagrywanie rozmów - wyrok SN
    <5afe775b$0$31366$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Fri, 18 May 2018 07:11:58 GMT

    On 2018-05-18, Uzytkownik <a...@s...pl> wrote:

    > Ktoś może sobie nie życzyć, aby był rejestrowany np. o 2.00 w nocy jak
    > wychodzi od kochanki.

    To jego problem. Miejsca publiczne są faktem. Z faktami nalezy się godzić.

    > Nawet jak ta publiczna kamera, zamontowana w publicznym miejscu "patrzy"
    > w okno ww kochanki?

    Coś takiego nie jest prawnie dozwolone właśnie za względu na ochronę
    dóbr osobistych.

    > Nareszcie zaczynasz dostrzegać różnicę. Poprzednio chciałeś karać tylko
    > za potencjalną możliwość upublicznienia nagrań.

    Znajdź mi fragment w którym coś takiego twierdziłem. Ja nawet nie użyłem
    słowa "karać", za to Ty używasz bez przerwy. Cierpliwie wyjaśniłem Ci
    nawet, że temat nt którego dyskutujem tow ogóle nie jest domena prawa
    karnego. Weź się trochę może ogarnij.

    --
    Marcin