  • 31. Data: 2020-02-06 11:44:56
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów android pie
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-02-06 o 11:40, ivan pisze:

    > Jak udowodnisz, że: nie mogły zostać usłyszane przez odbiorcę podczas
    > rozmowy"?

    Dlaczego mam udowadniać? Przecież nie omawiamy jakieś konkretnej sprawy,
    tylko dyskutujemy ogólnie. A to ty stwierdziłeś, że:

    >Tak.

    > Jak "nie były częścią rozmowy" skoro pojawiły się w trakcie jej
    > trwania?

    Ale zostały wypowiedziane tak, że nie mogły zostać usłyszane przez
    rozmówcę (mniejsza o to, czy wypowiadający zrobił tak celowo, czy
    przypadkowo). Jak chce mieć nagranie rozmowy, to chce mieć nagranie
    rozmowy, a nie zapis dźwięków, których w rozmowie nie słyszałem.

    > Jak udowodnisz że "nie były przekazane mikrofonem do uszu
    > rozmówcy"? A czego są nagraniem? Czy "niezbieranie znaczków" to też hobby?

    Uściślij - mam ci udowadniać, że to, co sam napisałeś, jest prawdą?

    --
    Liwiusz

  • 32. Data: 2020-02-06 11:58:01
    Od: ivan <i...@m...ru>

    Dnia Thu, 6 Feb 2020 11:44:56 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Dlaczego mam udowadniać?
    By wykazać, że nie zostały przekazane?

    >Przecież nie omawiamy jakieś konkretnej sprawy,
    > tylko dyskutujemy ogólnie. A to ty stwierdziłeś, że:

    Ale sędzia (w konkretnej sprawie) nie musi wszystkiego wiedzieć?
    A posiadacz nagrania oświadczy/zezna, że usłyszał to w słuchawce, na co
    załącza dowód na dwóch płytach DVD jakby jedna pękła.

    > Ale zostały wypowiedziane tak, że nie mogły zostać usłyszane przez
    > rozmówcę (mniejsza o to, czy wypowiadający zrobił tak celowo, czy
    > przypadkowo).
    Musisz to udowodnić.
    > Jak chce mieć nagranie rozmowy, to chce mieć nagranie
    > rozmowy, a nie zapis dźwięków, których w rozmowie nie słyszałem.

    Masz to na co godzisz się.

    > Uściślij - mam ci udowadniać, że to, co sam napisałeś, jest prawdą?
    Wystarczy mi to, że nie jesteś w stanie udowodnić tego co sam twierdzisz.

  • 33. Data: 2020-02-06 11:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Słyszy więcej niż to, co w słuchawce podczas rozmowy?

    Moze to chodzi o ten efekt co sie słyszy w głosnikach jak sie kupi kable
    kierunkowe do głosników po 100zł za metr?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

  • 34. Data: 2020-02-06 12:05:41
    Od: ivan <i...@m...ru>

    Dnia 06 Feb 2020 10:59:49 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Moze to chodzi o ten efekt co sie słyszy w głosnikach jak sie kupi kable
    > kierunkowe do głosników po 100zł za metr?
    Pod warunkiem, że masz telefon na korbkę lub co najwyżej z tarczą, a same
    kable ułożone zostały na specjalnych stojakach, 7-8 cm nad podłogą by
    zapewnić min odległość od prętów zbrojeniowych płyty, wynoszącą nie mniej
    niż 16 cm.

  • 35. Data: 2020-02-06 17:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ivan i...@m...ru ...

> [...]
    > same kable ułożone zostały na specjalnych stojakach, 7-8 cm nad
    > podłogą by zapewnić min odległość od prętów zbrojeniowych płyty,

    No to mamy konsensus ;-DDDD

  • 36. Data: 2020-02-06 19:07:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.02.2020 o 11:59, Budzik pisze:

    > Moze to chodzi o ten efekt co sie słyszy w głosnikach jak sie kupi kable
    > kierunkowe do głosników po 100zł za metr?

    Z kablami kierunkowymi jest taki problem że prąd jest przemienny, czyli
    płynie raz w jedną raz w drugą;)

    A nagrywaniem jest taki problem, że w zasadzie to przy nagrywania
    praktycznie oponenta nie słychać.

    --
    Shrek

  • 37. Data: 2020-02-07 13:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Z kablami kierunkowymi jest taki problem że prąd jest przemienny,
    > czyli płynie raz w jedną raz w drugą;)

    Mi nie musisz tłumaczyc ze to sciema dla naiwniaków.

    > A nagrywaniem jest taki problem, że w zasadzie to przy nagrywania
    > praktycznie oponenta nie słychać.

    W jakim sensie?
    Ja w swoim telefonie jak włącze nagrywanie to wszystko słysze w nagraniu
    bez problemu. Jestem w stanie zrozumiec dokładnie to samo co jestem w
    stanie zrozumiec podczas rozmowy.
    Stad zapewnienia ze dałoby sie lepiej wkładam miedzy bajki bo to ze ono
    byłoby o 3,5654% lepsze nie ma dla mnie zadnego znaczenia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"

  • 38. Data: 2020-02-07 18:10:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.02.2020 o 13:59, Budzik pisze:

    > Mi nie musisz tłumaczyc ze to sciema dla naiwniaków.

    Wiem - ale wskazuje całkiem fajny kierunek. Zapytaj fanatyka a potem
    obserwuj jego majndfaka;)

    > W jakim sensie?

    No w takim - mnie słychać - jego nie.

    > Ja w swoim telefonie jak włącze nagrywanie to wszystko słysze w nagraniu
    > bez problemu. Jestem w stanie zrozumiec dokładnie to samo co jestem w
    > stanie zrozumiec podczas rozmowy.

    No właśnie nie - nie słychać praktycznie wcale. Podejrzewam, że to od
    telefonu zależy - z tego co wyczytałem te z agresywnym wyciananiem
    hałasu... po prostu oponęta wycinaja.

    --
    Shrek

  • 39. Data: 2020-02-07 20:06:49
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > No właśnie. NIc nie słychać. No chyba że włącze na głośnomówiący.

    System nie pozwala.
    Zmień na LineageOS.

  • 40. Data: 2020-02-08 04:33:40
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Xiaomi Mi9, nagrywa "normalnie", z dobrą jakością (nie z głośnika).
    Funkcja systemowa, nie wymaga instalacji żadnej aplikacji.

    Dlatego kupiłem ten telefon zresztą...