  • 1. Data: 2020-02-04 06:44:01
    Temat: Nagrywanie rozmów android pie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Wie ktoś coś? ACR nie działa. Żeby było w temacie podobno są prawne
    wątpliwości co do tematu, a ja zamierzam nagrywać swoje rozmowy ze służbami.

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2020-02-04 07:27:35
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów android pie
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 04.02.2020 o 06:44, Srek pisze:
    > Wie ktoś coś? ACR nie działa. Żeby było w temacie podobno są prawne
    > wątpliwości co do tematu, a ja zamierzam nagrywać swoje rozmowy ze
    > służbami.

    srek ma widać służących, których chce nagrywać:)))))))))

  • 3. Data: 2020-02-04 08:03:00
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    NTG.

    -----

  • 4. Data: 2020-02-04 11:57:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-02-04 o 06:44, Shrek pisze:
    > Wie ktoś coś? ACR nie działa. Żeby było w temacie podobno są prawne
    > wątpliwości co do tematu, a ja zamierzam nagrywać swoje rozmowy ze
    > służbami.

    Na Huaweiu działa, telefony te obchodzą blokadę googla.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2020-02-04 11:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Wie ktoś coś? ACR nie działa. Żeby było w temacie podobno są prawne
    > wątpliwości co do tematu, a ja zamierzam nagrywać swoje rozmowy ze
    > służbami.

    Mi na android 9 telefon nagrywa to co chce.
    Ale ja mam chinczyka...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 6. Data: 2020-02-04 12:18:25
    Od: ivan <i...@m...ru>

    Dnia Tue, 4 Feb 2020 06:44:01 +0100, Shrek napisał(a):

    > Wie ktoś coś? ACR nie działa.
    2WCR i "stary" telefon z 4, 5.

    > Żeby było w temacie podobno są prawne
    > wątpliwości co do tematu,
    W Bolanda? Nie ma żadnych.

    > a ja zamierzam nagrywać swoje rozmowy ze służbami.
    Fakt, pokojówki to wredne suki ale czasem wystarczają landrynki.

  • 7. Data: 2020-02-04 12:20:21
    Od: ivan <i...@m...ru>

    Dnia 04 Feb 2020 10:59:54 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Mi na android 9 telefon nagrywa to co chce.
    Yhy, ale z "głośnika".

  • 8. Data: 2020-02-04 12:23:59
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 04.02.2020 o 15:37, ivan pisze: