  • 41. Data: 2020-02-08 06:59:45
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów android pie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > No w takim - mnie słychać - jego nie.

    > No właśnie nie - nie słychać praktycznie wcale. Podejrzewam, że to
    > od telefonu zależy - z tego co wyczytałem te z agresywnym
    > wyciananiem hałasu... po prostu oponęta wycinaja.

    No to kicha.
    Ja mam zwykłe xiaomi i u mnie takich problemów nie zauwazyłem.
    Nagram coś przy najblizszej rozmowie i sprawdze jeszcze raz czy aby
    czegoś nie zmienili.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 42. Data: 2020-02-08 07:34:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.02.2020 o 06:59, Budzik pisze:

    > No to kicha.
    > Ja mam zwykłe xiaomi i u mnie takich problemów nie zauwazyłem.

    No ja też mam note 4.

    > Nagram coś przy najblizszej rozmowie i sprawdze jeszcze raz czy aby
    > czegoś nie zmienili.

    Dzięki. Jakby działało to zarzuć proszę ustawienia od ARC jeśli tego
    używasz. A jeśli czegoś innego to poczęstuj nazwą.

    --
    Shrek

  • 43. Data: 2020-02-08 07:34:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.02.2020 o 20:06, n...@o...pl pisze:

    > System nie pozwala.
    > Zmień na LineageOS.

    Mam lineage 16.0

    --
    Shrek

  • 44. Data: 2020-02-08 12:38:03
    Od: ivan <i...@m...ru>

    Dnia 06 Feb 2020 16:59:50 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik ivan i...@m...ru ...

    > No to mamy konsensus ;-DDDD

    Widzę, że kolega zauważył sarkazm. To dobrze.

  • 45. Data: 2020-02-08 13:48:43
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > Mam lineage 16.0

    I nie pozwala?
    To sprawdź w dokumentacji czy umożliwia nagrywania w PL (włączają to w
    zależności od kraju).
    Sobie sprawdzę przy najbliższej okazji.

  • 46. Data: 2020-02-08 14:42:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.02.2020 o 13:48, n...@o...pl pisze:

    > I nie pozwala?

    No wychodzi na to że nie.

    --
    Shrek

  • 47. Data: 2020-02-08 16:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ivan i...@m...ru ...

    > Widzę, że kolega zauważył sarkazm. To dobrze.

    Staremu pokoleniu to i czasem bez emotikona sie uda ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 48. Data: 2020-02-08 20:21:53
    Od: ivan <i...@m...ru>

    Dnia 08 Feb 2020 15:59:45 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik ivan i...@m...ru ...

    > Staremu pokoleniu to i czasem bez emotikona sie uda ;-P

    Dobrze, że na starość jeszcze coś się udaje.

  • 49. Data: 2020-02-11 01:14:32
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > No wychodzi na to że nie.

    Jeżeli chcesz się bawić, to:
    https://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=8106
    7815&postcount=92

  • 50. Data: 2020-02-11 18:16:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.02.2020 o 01:14, n...@o...pl pisze:

    > Jeżeli chcesz się bawić, to:
    > https://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=8106
    7815&postcount=92

    Dzisiaj to właśnie czytałem.

    Wychodzi na to, że przed rozmową z dzielnicowym łatwiej przełożyć kartę;)

    --
    Shrek