    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nagrania 999
    Date: Fri, 11 Oct 2019 11:36:25 +0200

    dyskusyjnych:5d9f98f0$0$17345$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 10.10.2019 o 19:58, J.F. pisze:

    >Wiem. BTW w oreo się nie da...

    Taki doswiadczony i nie umie ? To sie dyktafon przyklada :-)

    >Ale jest bezpośrednie zagrożenie zdrowia. Łażenie ze złamaną kością
    >jest głupim pomysłem. Od tego jest pogotowie, żeby połamańców zwozić.

    Ale moze Ci sie tak tylko wydaje ? :-)

    >A czemu mam kłamać, żeby dostać coś co należy się jak psu buda?
    >Dostałem

    Ale byla polamana ? Nie bylo dowodow :-P

    >i teraz zależy mi żeby babie smrodu narobić, tak żeby inni z nią
    >problemów nie mieli. Optymalnie dyscyplinarka, bo ona się do tego
    >wogóle nie nadaje.

    Niby tak, ale pod warunkiem, ze baba nie miala racji, bo "z braku
    pieniedzy połamańcow nie wozimy" :-)

    >Nie o to chodzi, żeby lekarzom kłamać.

    Oj tam - zbadaja i stwierdza ze niegroznie.
    Ale przyjada, bo jest zagrozenie :-)

    >Oj wydaje mi się, że te nagrania to w lata a nie tygodnie się trzyma.
    >No nic - spróbuję - zobaczymy czy magnetofon się nie popsuł kulsoniem
    >wzorcem.

    No wiesz, dawno temu bylo na tasmie, to trzeba bylo kasowac czesto.
    Teraz to pewnie jest na twardym dysku, a nawet najmniejszy twardy
    starczy na wiele miesiecy.
    Ale moze jest na SSD, a SSD mozna kupic male :-P

    No i RODO - ten osrodek nie powinien trzymac dluzej niz nalezy :-)

    >Pewnie tak samo.

    To moze miala racje, albo zle zrozumiala na szkoleniu :-)

    J.