  • Data: 2019-10-12 01:24:35
    Temat: Re: Nagrania 999
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-10-11, PiotRek <b...@g...pl> wrote:

    > Sprawa większego kalibru (materiał sprzed prawie równo roku):
    >
    > https://www.rp.pl/Spoleczenstwo/181019936-Dyspozytor
    -Kazdy-kiedys-umrze-Sledztwo-umorzone.html

    > Sprawa umorzona. :-/

    "Chodzi o nieumyślne spowodowanie śmierci człowieka oraz o narażenie na
    bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty życia przez osobę, na której ciąży
    obowiązek opieki, za co grozi do 5 lat więzienia - tłumaczył Maciej
    Meler z Prokuratury Okręgowej w Ostrowie Wlkp.
    [..]
    Zdaniem biegłych zgon nastąpił nagle, a czas rozdysponowania karetki i
    jej czas przyjazdu "nie pozostawał w związku przyczynowo-skutkowym ze
    zgonem pokrzywdzonego"."

    Że nie można obwinić o zgodn to mogę od biedy zrozumieć" (jeśli nikt tam
    nie robił np. resuscytacji), ale że o narażenie też nie? Bo już nie żył
    czy jak?

    --
    Marcin