    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nagrania 999
    Date: Thu, 10 Oct 2019 19:58:01 +0200

    dyskusyjnych:5d9f4ee1$0$516$6...@n...neostrada.
    pl...
    >Ktoś się orientuje czy i jak można wyciągnać nagranie ze _swojej_
    >rozmowy z dyspozytorem pogotowia?

    a) a bylo wlaczyc nagrywanie, skoro juz wiedziales, ze prosto nie
    bedzie :-)

    b) czym predzej na policje/prokurature z zawiadomieniem o mozliwosci
    popelnienia przestpstwa - to organy zabezpiecza,
    a jak nie, to bedzie kogo skarzyc o opieszalosc/skasowanie dowodow
    :-)

    c) pisemko do dyrektora tego organu z żadaniem udostepnienia i
    zabezpieczenia, zlozyc jutro osobiscie w sekratariacie ... i niech sie
    stara.
    Starac pewnie mu sie nie bedzie chcialo, ale grozba
    odpowiedzialnosci karnej zostanie :-)

> [...]

    >przewróciała, kolano sine i wielkie, ruszyć się nie może, baba mi
    >przerywa i pyta po co w takim razie dzwonie. Mindfuck, ale grzecznie
    >mówię, że po to żeby pogotowie przyjechało i pomocy udzieliło. "nie
    >jeździmy". Jak to nie - tłumacze starsza babka, nie może się ruszać,
    >sama do szpitala nie pójdzie bo się z bólu zwija przy ruchu, ja za
    >dwie godziny będę, ale dalej to problemu nie rozwiązuje, bo przecież
    >nie stargam jej po schodach nie wiedząc co jej w zasadzie w to kolano
    >jest. "nie ma możliwości i już!" "pan jedzie do swojej pacjentki!".

    Bezposredniego zagrozenia zycia niby nie ma, to moze i mieli racje,
    ale faktycznie ciekawe co ma obywatel zrobic. Prywatnych sanitariuszy
    wezwac ?

    A moze zadzwonic i powiedziec, ze na ulicy lezy i podniesc sie nie
    moze ?
    A potem ... albo zniesc, albo powiedziec, ze sie do domu wnioslo, bo
    przeciez zamarzlaby zanim przyjechali :-P

    Ale ale ... czy aby na pewno mozna bylo wykluczyc zagrozenie zycia ?
    Cos mi sie tam o skrzepach przy zlamaniach obilo, i o ich urywaniu.

    No i zawsze mozna powiedziec, ze przy okazji sie w glowe uderzyla :-)

    >Skargi poszły do meditransu i NFZ, ale chciałbym to nagranie
    >wyciągnąć przesłuchać jeszcze raz i jeśli dojdę do wniosku, że nic
    >źle nie zinterpretowałem, byłem tak kulturalny i rzeczowy jak mi się
    >wydawało, to narobić babie jak najbardziej koło dupy w kierunku
    >nieudzielenia pomocy. Ma ktoś pomysł - poczekać na odpowiedź na
    >skargę i poprosić o nagranie w trybie rodo-srodo prawo do wglądu w
    >swoje dane, czy po prostu

    Skasuja/je sie po tygodniu czy wczesniej i odpowiedza, ze nie maja
    danych, zgodnie z prawda zreszta.
    No prawie ... bo gdzies tam w sektorach na dysku pewnie jeszcze jest

    >No i rada - nagrywać wszystko...
    Zrob to sam :-)

    Ciekawe jak by baba zareagowala na "ta rozmowa jest nagrywana".

    J.