eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNadchodzą nareszcie czasy kiedy ZJEBY prawnicze zastąpi sztuczna inteligencja › Re: Nadchodzą nareszcie czasy kiedy ZJEBY prawnicze zastąpi sztuczna inteligencja
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nadchodzą nareszcie czasy kiedy ZJEBY prawnicze zastąpi sztuczna
    inteligencja
    Date: Mon, 26 Feb 2024 19:08:45 +0100

    On Mon, 26 Feb 2024 18:55:55 +0100, Shrek wrote:

    > No nie wiem. Samoloty jednak nie latają same i ciężko jest zorganizować
    > grupę kontrolną. Wiecej jest jednak samolotów które wylądowały mimo
    > niedziałania systemów samolotów niż takich co wylądaowały mimo
    > niedziałania pilotów:P

    Ciekawe co by zrobił współczesny samolot, gdyby mu zaprogramować trasę
    w FMS i nie dotykac po starcie.
    Piloci chyba nie wpisują tam wysokości, to by chyba nawet nie próbował
    lądować.

    Ale wydaje mi się, ze jest cała masa latających inteligencji, tylko
    bezpieczne lądowanie nie jest ich priorytetem.
    Jakies Exocety, Javeliny itp ...

    J.