eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNadchodzą nareszcie czasy kiedy ZJEBY prawnicze zastąpi sztuczna inteligencja › Re: Nadchodzą nareszcie czasy kiedy ZJEBY prawnicze zastąpi sztuczna inteligencja
  • Data: 2024-02-26 19:20:18
    Temat: Re: Nadchodzą nareszcie czasy kiedy ZJEBY prawnicze zastąpi sztuczna inteligencja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.02.2024 o 19:08, J.F pisze:

    > Ciekawe co by zrobił współczesny samolot, gdyby mu zaprogramować trasę
    > w FMS i nie dotykac po starcie.

    Doleciałby do ostatniego punktu wszedł na holding i spadł po wyczerpaniu
    paliwa - helios...

    > Ale wydaje mi się, ze jest cała masa latających inteligencji, tylko
    > bezpieczne lądowanie nie jest ich priorytetem.
    > Jakies Exocety, Javeliny itp ...

    Tu nawet nie chodzi o lądowanie - po prostu nie da się tego
    zaprogramować na zaś. Sytuacja w powietrzu się zmienia i jej nie
    przewidzisz, więc wchodzą interakcje z ATC. Teoretycznie gdyby zrobić
    linka między ATC a samolotem... to by działało dobrze dopóki by
    działało. Po czym jakby przestało działać to byłoby bum...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!