  • 1. Data: 2007-01-16 16:22:50
    Temat: Nabór do wojska - czy są nowe przepisy?? PILNE
    Od: Foxy <c...@g...pl>

    Gdzie znajdę przepisy dotyczące naboru do wojska i przeniesieniu do
    rezerwy??
    Czy jest jakiś limit wiekowy do którego biorą?? Jeżeli osoba jest z 1979
    roku w tym roku kończy 28 lat i nadal studiuje.

  • 2. Data: 2007-01-16 17:43:31
    Temat: Re: Nabór do wojska - czy są nowe przepisy?? PILNE
    Od: "HeFToL" <b...@g...pl>

    ------------------------------------
    Actions speak louder than words...
    Użytkownik "Foxy" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Czy jest jakiś limit wiekowy do którego biorą?? Jeżeli osoba jest z 1979
    > roku w tym roku kończy 28 lat i nadal studiuje.

    Bodajże od początku tego roku nie ma limitu 28 lat więc jak skończysz studia
    to się moga upomnieć. Jeśli nie dostaniesz wezwania półtora roku po
    skończeniu szkoły to zostaniesz preniesiony do rezerwy. Generalnie z
    kategorią A przyjdzie chyba atudiować do końca życia, chociaż nie wiem jak
    zareagują gdy z dyplomem pojedzie się do nich i poprosi o przeniesienie do
    rezerwy.

  • 3. Data: 2007-01-17 12:17:38
    Od: Łukasz Rostalski <lukasz@[SPAM]rostalski.pl>

    HeFToL napisał(a):
> [...]
    > zareagują gdy z dyplomem pojedzie się do nich i poprosi o przeniesienie do

    Nie 1,5 roku tylko 12 miesiecy od daty dostarczenia dyplomu ukonczenia
    uczelni wyzszej. Zreszta co jakis czas pojawia sie jakas wzmianka w
    dzienniku ustaw, takze warto sledzic na biezaco sytuacje.

    Łukasz Rostalski
    http://www.rostalski.pl

  • 4. Data: 2007-01-17 14:01:08
    Od: m...@t...pl

    co roku jest rozporządzenie ministra obtony narowoej ktory przenosci
    do rezerwy kolejne roczniki z ukonczyymi studiami wyższymi (bez
    sprecydowania czy to licencjat czy mgr) takze ja od paru lat mam
    spokoj, pokazałem licencjat i z głowy,,jak roibłem uzupełniajace to
    nawet nic nie dostawałem z WKU,,takze od 5 lat spokoj

  • 5. Data: 2007-01-17 16:59:49
    Od: "BremTrans" <b...@p...fm>

    a ja skonczylem studia ale jeszcze pracy nie obronilem, mam wyksztalcenie
    "prezydenckie", z dziekanatu dostalem papier ze jestem absolwentem,
    poszedlem z tym do WKU a tam mi powiedzieli ze to sobie moge na gwozdziku
    powiesic, bo w mysl ustawy o poborze do wojska z 1967 roku maja inna
    definicje absolwenta. i teraz czekam na bilet... :(
    --
    ven