  • 1. Data: 2007-01-16 15:17:14
    Temat: Jak długo może trwać naprawa gwarancyjna?
    Od: "DarkDaro" <d-j1@hate-spam_gazeta.pl>

    PTC Era naprawiała mój telefon prawie 3 miesiące. Jest to już trzecia jego
    naprawa. Za każdym razem muszę stać 45-1h aby oddac aparat a później tyle
    samo aby go odebrać. Byłem w sklepie Ery już 5 razy i mam dośc tej firmy i
    jej usług. Czy przypadkiem nie należy mi się nowy sprzęt jeżeli naprawa
    gwarancyjna przedłużyła się ponad 2 tygodnie ?

    --
    Pzdr
    Mroczny Daro

  • 2. Data: 2007-01-16 20:33:47
    Temat: Re: Jak długo może trwać naprawa gwarancyjna?
    Od: "p09v" <p...@o...pl>

    Użytkownik "DarkDaro" <d-j1@hate-spam_gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jej usług. Czy przypadkiem nie należy mi się nowy sprzęt jeżeli naprawa
    > gwarancyjna przedłużyła się ponad 2 tygodnie ?

    Jeżeli chodzi o gwarancję to zależnie od tego co jest w niej zawarte.
    Przeważnie nie ma jednak terminów naprawy, więc gwarant może naprawiać tyle
    razy ile chce.

    --
    p09v

  • 3. Data: 2007-01-16 21:49:38
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl>

> [...]
    > jej usług. Czy przypadkiem nie należy mi się nowy sprzęt jeżeli naprawa
    > gwarancyjna przedłużyła się ponad 2 tygodnie ?

    O ile pamietam, mozesz powedziec ze chcesz skorzystac z rekojmi a nie z
    gwarancji, jesli zaznaczysz ze chcesz zwrot pieniedzy jesli przekrocza
    termin, nie moga zrobic nic innego jak przystac na to co chciales, warunek
    musisz to zaznaczyc przy oddawaniu do naprawy.
    Kilka razy z tego korzystalem i nie bylo problemow, co do informacji - sa z
    PIHu.
    pozdrawiam
    michal

  • 4. Data: 2007-01-17 13:24:02
    Od: "[www.goldap.info.pl]" <w...@g...net>

> [...]
    > musisz to zaznaczyc przy oddawaniu do naprawy.
    > Kilka razy z tego korzystalem i nie bylo problemow, co do informacji - sa

    A co zrobisz, jak uznają, że naprawa jest nieopłacalna i zwrócą ci kwotę,
    którą zapłaciłeś za telefon? Np 1,22zł :)

  • 5. Data: 2007-04-25 09:53:31
    Od: "DarkDaro" <d-j1@hate-spam_gazeta.pl>

    > A co zrobisz, jak uznają, że naprawa jest nieopłacalna i zwrócą ci kwotę,
    > którą zapłaciłeś za telefon? Np 1,22zł :)
    Rozwiążę umowę z operatorem.

    --
    Pzdr
    Mroczny Daro