    From: "HeFToL" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nabór do wojska - czy są nowe przepisy?? PILNE
    Date: Tue, 16 Jan 2007 18:43:31 +0100

    Actions speak louder than words...
    Użytkownik "Foxy" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:eoiu58$s7p$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Gdzie znajdę przepisy dotyczące naboru do wojska i przeniesieniu do
    > rezerwy??
    > Czy jest jakiś limit wiekowy do którego biorą?? Jeżeli osoba jest z 1979
    > roku w tym roku kończy 28 lat i nadal studiuje.

    Bodajże od początku tego roku nie ma limitu 28 lat więc jak skończysz studia
    to się moga upomnieć. Jeśli nie dostaniesz wezwania półtora roku po
    skończeniu szkoły to zostaniesz preniesiony do rezerwy. Generalnie z
    kategorią A przyjdzie chyba atudiować do końca życia, chociaż nie wiem jak
    zareagują gdy z dyplomem pojedzie się do nich i poprosi o przeniesienie do
    rezerwy.