  • 11. Data: 2002-03-12 11:58:29
    Temat: Re: Na slowo
    Od: "Quest77" <q...@w...pl>

    Zeby cokolwiek udowodnic trzeba miec dobrego prawnika a mnie na niego nie
    stac. W przeciwienstwie do wspolnika, ktory zarabia na tym co mu zostawilem
    i ma pieniadze na dobrego prawnika.

    Dziekuje Panu za rozjasnienie mojej sytuacji i odpowiedzi na upierdliwe
    pytania.

    Pozdrawiam.

  • 12. Data: 2002-03-12 12:07:48
    Od: "mites3" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Quest77" <q...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zostawilem
    > i ma pieniadze na dobrego prawnika.
    >

    > Dziekuje Panu za rozjasnienie mojej sytuacji i odpowiedzi na upierdliwe

    zaden problem i nie przesadzajmy z tym Panem :)

    na ra Rafal

  • 13. Data: 2002-03-12 12:15:51
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    | Jakie znaczenie w sporze przed sadzem moze miec umowa "na gębę"? Czy w
    ogóle
    | taki argument jak słowo dane przez drugą osobę jest przez sąd brany pod
    | uwagę?

    Poczytaj archiwum

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Marcin.

  • 14. Data: 2002-03-12 20:05:10
    Od: "rolek" <r...@w...pl>

    Użytkownik "mites3" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > mniemam, ze to spolka cywilna, tak wiec musiala byc sporzadzona umowa
    spolki
    > (pisemnie) a wiec wszystkie zmiany tej umowy winny byc sporzadzane na
    pismie

    a gdzie ty to wyczytales?
    gdzie jest napisane ze umowa spolki cywilnej musi byc zawarta w formie
    pisemnej?

    Rolek

  • 15. Data: 2002-03-13 06:08:53
    Od: "mites3" <m...@p...onet.pl>

    > a gdzie ty to wyczytales?
    > gdzie jest napisane ze umowa spolki cywilnej musi byc zawarta w formie
    > pisemnej?

    polecam art 860 par. 2 kc (a musi byc do celow dowodowych
    - no wiesz taka forma "ad probationem")

    > --
    > Pozdrawiam
    > Rolek

    pozdr. Rafal

  • 16. Data: 2002-03-13 20:32:09
    Od: "rolek" <r...@w...pl>

    > polecam art 860 par. 2 kc (a musi byc do celow dowodowych
    > - no wiesz taka forma "ad probationem")

    ha, no teraz sie zgadza.
    Bo przeciez mozna zawrzec umowe spolki cywilnej ustnie i bedzie ona wazna
    tylko pojawia sie trudnosci w dowodzeniu tego przed sadem wynikle z
    niedochowania wymogu formy ad probationem.
    Rolek