  • 1. Data: 2002-03-11 20:43:42
    Temat: Re: Dowód osobisty - wymiana.
    Od: "Krzysio News" <K...@s...net.pl>

    "MAX" -siu kochanie Ty moje ;-)

    >Nie, nie pomieszało mu się
    Nie przeczytałeś zdania, do którego ja się odniosłem "Od daty wprowadzenia
    nowych dowodów" !
    Zrób to raz jeszcze ;-)

    >art. 40 ustawy o ewidencji ludno?ci i dowodach osobistych.
    Nie zabrania wpisania do dowodu np. daty urodzin dziecka, miejsca
    zatrudnienia itd.
    Przeczytaj raz jeszcze ;-)

    >Stosuj?c Twoj? interpretację
    Niczego nie interpretowałem (a wiesz choć co to słowo znaczy ?).

    >Prostuj?c jeszcze jedno
    Nie 'prostuje' się czegoś co nie miało miejsca, czegoś co nikt nie napisał !
    Jeśli używasz słów, których znaczenia nie znasz, to sprawdz w słowniku przed
    ich uzyciem.
    EOT