  • Data: 2003-09-20 14:20:49
    Temat: Re: Na jakiej podstawie Policja...
    Od: " Rodrig von Falkenstein" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olo Kwasniak <o...@p...wp.pl> napisał(a):

    > Plonk
    >

    > Lubie merytoryczne dyskusje a nie wypociny smarkaczy

    Przepraszam, kto jest smarkaczem? I przepraszam jakie są twoje kompetencje by
    wypowiadać się na temat prawa? Ja ucze się tej trudnej sztuki już siedem lat
    i przy odrobinie szćzęścia za dwa-trzy lata będę siedział za stołem na fotelu
    sędziego rozstrzygajac prawdziwe sprawy.

    Zgłębienie problemu zatrzymania obywatelskiego i pozbawienia wolnosci zajęło
    mi kilka tygodni, przeanalizowałem orzecznictwo, wypowiedzi doktryny,
    przepisy prawa. Wydawało mi się, ze rozumiem o co w tym chodzi. A tu nagle
    pojawia się jakiś kanar, który uważa się za najmądrzejszego i usiłuje mi
    wmówić, ze to ja nie znam się na prawie... Odrobina pokory, kanarku.