  • Data: 2003-09-20 14:26:05
    Temat: Re: Kanary i co dalej....
    Od: Artur Górniak <j...@d...ists.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Górniak <j...@d...ists.pwr.wroc.pl> wrote:
    > raz mi się zdażyło w czasie studiów zakupić bilet miesięczny..
    zapomnieć kupić bilet miesięczny...
    tzn. kupiłem już po kontroli.

    a co do tej mojej łapówki ;) jechałem 4 przystanki.. biletu nikt w pobliżu
    nie miał, a sam niestety czasem mam jakiś zagubiony ale wtedy nie znalazłem
    na wierzchu w dokumentach..

    swoją drogą znam przypadek gdy po wejściu do tramwaju osoba skasowała bilet
    i pytała się o bilet na drogę powrotną, a po chwilii wstał jeden z pytanych
    pokazał legitymację i skontrolował pasażera ;-).
    czy kanary nie powinny mieć obowiązku posiadać bilety przejazdowe?
    bodajże oprócz kary pasażer ma obowiązek zakupić bilet na daną trasę dodatkowo.
    tzn. kara nie jest równoważna prawu do przejazdu dalej danym środkiem transportu.

    Artur Górniak