  • Data: 2003-09-20 13:34:25
    Temat: Re: Na jakiej podstawie Policja...
    Od: " Rodrig von Falkenstein" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olo Kwasniak <o...@p...wp.pl> napisał(a):

    > Na takiej, ze wyludziles przejazd na szkode pracodawcy tej osoby. I ten
    > pracodawca - poszkodowany a zatem Twoj wierzyciel - upowaznil pisemnie ta
    > osobe do ustalenia Twoich danych wszelkimi dostepnymi srodkami oraz
    > przekazania ich jemu celem dalszego dochodzenia roszczen.

    Upoważnił tę osobę. I dobrze, niech ta osoba je ustala, ale co ma do tego
    Policja. Ona nie jest od pomagania kanarom, zeby wylegitymowac osobe musi
    mieć uzasadnione przypuszcenie, że naruszyła ona prawo. A jazda bez biletu to
    naruszenie umowy, a nie prawa. A co do tego upoważnienia, to mam przez to
    rozumieć, że Policja ma ujawnić moje dane kanarowi dlatego, że MPK kazało mu
    je ustalić? Troche logiki proszę.

    > Serdecznie zapraszam na wspolny patrol (skad jestes?) - gwarantuje zmiane
    > przekonan o 180st. w kwestii naszej rzekomej bezradnosci.

    Niestety kanary wciaz nie wiedzą co im wolno, i w większości przypadków
    dopuszczają sie przestepstw na złapanych pasażerach - bezprawne pozbawienie
    wolności, naruszenie nietykalności cielesnej. Ja pisałem o bezradności w
    świetle prawa, ale to co robia to juz zupełnie inna śpiewka. Nam nadzieję że
    wkrótce ludzie sie zorientuja i zaczna domagać się ukarania kanarów-
    przestępców.