  • Data: 2003-09-20 13:55:38
    Temat: A przepraszam jakim prawem???
    Od: " Rodrig von Falkenstein" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olo Kwasniak <o...@p...wp.pl> napisał(a):

    > Jezeli gapowicz jest agresywny, nie placi na miejscu, nie okazuje dokumentow
    > itd to do przybycia policji ma prawo go przetrzymac w pojezdzie. A co do
    > wykrecania reki - widocznie zachowanie gapowicza go do tego zmusilo (moze za
    > bardzo nimi wymachiwal?) - w normalnych warunkach tak sie nie robi.

    A przepraszam na jakiej podstawie? Któraż to ustawa przyznaje kontrolerom
    prawo do stosowania zatrzymania i przymusu fizycznego? Otóż nie, kanar nie ma
    prawa zatrzymać gapowicza, nie wolno mu stosować chwytów obezwładniających
    ani niczego takiego. W zasadzie nic mu nie wolno, bo jest takim samym
    obywatelem jak ten gapowicz. Tyle tylko, że MPK upowazniło go do sprawdzania
    biletów

    > HEHEHEEEHE <rotfl>
    > dobre sobie...wiesz ile osob juz przeciwko mnie takie cos zglaszalo na
    > policji?
    > pffff

    Aha, I jakie byłu wyniki postępowania? Odmowa wszczecia czy umorzenie?
    Uważaj, bo za którymś razem możesz trafić na kogoś, kto nie da się spławić
    gliniarzom i następną rozmowe będziesz miał z prokuratorem. Dwa lata w
    zawieszeniu ci się uśmiecha?