  • 11. Data: 2006-09-27 19:56:20
    Temat: Re: [NTG] Poprawka Matury 2006
    Od: "Grzesiek Mirecki" <p...@s...com>

    Użytkownik "piwar" <p...@w...too.polbox.com> napisał w wiadomości
    news:efegr6$sj1$1@news.onet.pl...

    > "wole niezdać" - a tu Ci spacja umknęła. Oczywiście przypadkowo.

    klawiatura na baterie :D poza tym, herr Tiger nie poprawił mnie, to nie
    błąd!

    > A. I jeszcze "e" zamiast "ych" Ci się wcisnęło. Powiem Ci, że musisz
    > uporządkować sobie życie. Za dużo przypadku (czy też przypadków ;) ) w
    nim.
    > BP, NMSP.
    >
    > pozdr.
    > piwar.

    nie prowadź (dyskusji) jak pijesz.

    > PS. Robienie błędów nie jest tragiczne. Dopiero szukanie dziwnych
    > wymówek jest żenujące.

    dobże, mam dyslekzie? ja nie z takich, wolę się nauczyć i jechać po innych
    ;) teraz podziękuje, za poprawki. będę uważał na przyszłość, szczególnie na
    USNET, gdzie siedzą takie żandarmy ;)

    pozdr.
    Gżesiek!

  • 12. Data: 2006-09-28 00:20:57
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    Smieci *cut*
    > #$@^%$! A ja dopiero zaczynam, dziadku! Jak Ty byłeś w moim wieku, to
    > wstąpiłeś do Werhmachtu! A Twój dziadek był Romem. Tyle historii. Te herr
    > Tiger zasady są zgermanizowane, a moje polskie, z polskiego podwórza,
    > elastyczne i czasem błędne, ale polskie, nie zachodnie.

    Nie mozna sie rozwijac w dol. Moje zasady nie sa zgermanizowane, wywodza sie
    z jezuickiej szkoly rocznika Kolumbow, tak jak moi nauczyciele. Twoje zasady
    najwyrazniej maja korzenie w slawnym juz ze swej niezmiernej swiatlosci
    roczniku '87... Reszcie wycieczek personalnych dam spokoj, bo zle wychowanie
    to juz twoj konik i na tym podworku nie musze ci, pawianie, palmy
    pierwszenstwa odbierac.

    A teraz wysluchaj swojego dzwieku: *PLONK*

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 13. Data: 2006-09-28 08:31:04
    Temat: [OT] Re: [NTG] Poprawka Matury 2006
    Od: "{ WebSpider }" <w...@s...gmail.com>

    Tiger <c...@c...pl> napisał(a):
    > Twoje zasady najwyrazniej maja korzenie w slawnym juz ze swej
    > niezmiernej swiatlosci roczniku '87...

    Witam! :)
    Nie chcę się wdawać w tą dyskusję, a jedynie spytać co masz na myśli pisząc
    o światłości rocznika '87?
    Czym to się tak wybiliśmy? :)

    --
    Pozdrawiam,
    WebSpider

  • 14. Data: 2006-09-28 12:16:06
    Temat: Re: [OT] Re: [NTG] Poprawka Matury 2006
    Od: "Grzesiek Mirecki" <p...@s...com>

    Użytkownik "{ WebSpider }" <w...@s...gmail.com> napisał w wiadomości

    > Witam! :)
    > Nie chcę się wdawać w tą dyskusję, a jedynie spytać co masz na myśli
    pisząc
    > o światłości rocznika '87?
    > Czym to się tak wybiliśmy? :)

    Herr Tigera zabolała prawda i dlatego mnie splonkował :D

  • 15. Data: 2006-09-28 12:21:44
    Od: "Grzesiek Mirecki" <p...@s...com>

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zasady
    > najwyrazniej maja korzenie w slawnym juz ze swej niezmiernej swiatlosci

    Wisielec Ci na drogę.

    Reszcie wycieczek personalnych dam spokoj, bo zle wychowanie
    > to juz twoj konik i na tym podworku nie musze ci, pawianie, palmy
    > pierwszenstwa odbierac.

    Ja palmę kiedyś wyrzucę. Ty już nie, bo Ci w głowie wyrosła ;-)

    > A teraz wysluchaj swojego dzwieku: *PLONK*

    Trzeba było dłuższy ślaczek zrobić, taki jak robią w podstawówce, na końcu
    zeszytu!